.

.

السبت، 28 فبراير، 2009

وفجا اكتشفت اني عنديييييي

وفجا اكتشفت اني عندي 13 سنه


قالو صغيرة وعبيطة ولسة مطلعتش من البيضة ومش فاهمة حاجة


انا فعلا لسة مطللعتش من البيضة لكن....انا مش صغيرة ولا عبيطة...حاولت كتير اقنعهم اني انا ست العقالين ولكن بدون فائدة ....وعندما اوشكو ان يقتنعوا فعلت موقفا عبيطا وفتراجعوا عن قرار التخلي عن فكرة اني ست العقلين ويستمر الحال هكذا


يارب يقتنعو ا اني ست العقلين واني عبقرية زماني كل يوم بحاول اثبت كدة ساعات النتيجة تبقي سلبية و ساعات اجابية اقنعت القليل من الافراد وتبقي الكثيرمنهم
وقد اوشكو جميعا ان يصدقوا

اجمل شيء انهم في النهاية لم يقتنعوا وفضلت في نظرهم رنيم الطفلة الشقية ولكن لم اعد اهتم لقد احببت ذللك ولن ادعو الله ان يقتنعوا مجددا

هناك 4 تعليقات:

  1. يا حبي انتي ست العاقلين

    :D

    شفتي انا من الناس الي اقتنعوا

    :)

    ردحذف
  2. اللة عليكي يااااااااا توتتي رفعتيلي معنويات

    ردحذف
  3. طبعا انتى عاقلة اه ممكن تعمليلى شوية حركات جنون بس بردة مهما عملتى يا حبى احنا بنحبك

    اى خدمة على الكلام الحلو دة مش بيجى على طول هههههههههههههههه

    ردحذف
  4. ههههههههههههههههههههههههههه


    كتر من امثالك


    لا انا هزودلك خصيت الكلام الحلو علي طول

    تسلميلي يا قمر

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))