.

.

الخميس، 19 مارس، 2009

ورود الطبيعة

يااااااااااااااااه الورد ده أحلي حاجة في الطبيعة بألوانه المختلفة وأشكالة بجد عارفين نفسي في إيه نفسي يبقي عندي مزرعة كلها ورود جميلة جدا وإن شاء الله هاحقق الحلم ده في الأجازة وإنزل أشتغل زي الفلاح في الأرض الفرق كله أن الفلاح بيزرع المحاصيل أما أنا هازرع ورد وممكن بعدها أفتح محل ورد علي نصية البيت بتاعي ولو فتحته هابقي أقول لكم علشان تشتروا مني هعمل أحلي باقة لكم كلكم وهيبقي أحلي محل ورد في الدنيا كلها هاسمي المحل ورود دائما يبقي ورود دائما اسم محلي بتاعي ومبتسمة دائما أسم بلوج بتاعتيي وكل حاجة إن شاء الله راح تكون دائما

هناك 6 تعليقات:

  1. معاكي حق اجمل حاجة الورود
    واجمل حاجة فكرتك بستان الورد هو جنة الارض
    ربنا يحقق لك حلمك يامبتسمة

    تحياتي

    ردحذف
  2. شكرااااااااااا يا دنيا وبجد بمبسط بشوفتك بتردي علي كلماتي ومقالتي شكراااااااااا

    ردحذف
  3. أنا عارف انك متعرفنيش
    بس كان لازم اعمل تعليق على الكلام ده علشان ما شاء الله عاجبني جدا أسلوبك و اصرارك ..
    و ربنا يكرمك و تحققي اللي انتي عاوزاه

    ردحذف
  4. شكراااااااااا علي الرد وعلي فكرة انا عرفه حضرتك كويس

    ردحذف
  5. انا معاكي يا روني
    انا طول عمري بحلم بمشروع زي ده
    واخيرا لقيت شريك
    انا عاشقة للورد زيك

    ردحذف
  6. خلاص انا مستنياكي علشان نعمله سوا

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))