.

.

الجمعة، 6 مارس، 2009

مجرد تشابه

زمان كنت بقول (من غير ضحك):

ان مني ذكي شبه حنان ترك جدا

و تامر حسني شبه هاني سلامة موت

و روبي شبه هيفاء وهبي بطريقة فظيعة

وشويكار شبة كاترين زيتا جونس جدا


طبعا زي ما أنتم شايفين قد إيه مفيش أي شبة في الشكل بس أنا كنت مقتنعة جدا.

هناك 4 تعليقات:

  1. ههههههههههههههههههههههه
    وانا بردو كنت بقول ان منى شبه حنان
    تخيلي
    ههههههههههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  2. الحمد اللة مش انا لوحدييييييييييي بس شفتي الباقي مفيش ادني شبة

    ردحذف
  3. هههههههههههه والله وانا كمان منى زكي وحنان ،وتامر وهاني سلامة لحد مدة قريبة كنت بقولهم كده وهما يضحكوا عليا كويس يعني العيب مش مني

    دمك عسل يا روني ماشاء الله عليكي

    ردحذف
  4. شكراااااااا والله انا امبسط منك اوييييييييي علشان مبقتش انا لوحدي بقول كده

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))