.

.

الجمعة، 3 أبريل، 2009

كراكيب

اشيائى العزيزة

هنالك بعض أشيائى عزيزة علي في عقلي احبها وتحبني لكن.......هنالك من يكرها ويريد التخلص منها هذا الشحص هو عقلى

كراكيب

اليوم احسست بالكراكيب داخل عقلي وقررت أن ازيلها جميعا ,لقد أزدحم عقلي بالفعل واصبحت مشتتة بفعل الكراكيب لذلك سوف أتخلص

منها جميعا مع أنني أعرف أن عقلي يستحمل الكراكيب جميعها لكنه أثبت العكس اثبت أننى يجب أن أتحلص من الكراكيب لأنه يكرها جميعها

الكراكيب: هي مجموعة أشياء ليس لها قيمة في حياتنا وغير مفيدة ولن نستعملها أبدا في حياتنا

لكن كراكيب عقلي مختلفة كراكيبي مختلفة جدا أنها مجموعة صور لأشياء غير مفيدة وأشحاص شاهدتهم من قبل لا اعرف عنهم شيئا

ذكرايات أشخاص قديمة ليست مهمة ولكن لا أستطيع أن أرميها قررت أن أذهب إلي دكتور كراكيب هو متخصص في علم الكركبة

قال الدكتور أن يجب أقناعي برمى الأشياء أو أقناع عقلي أن يترك هذة الكراكيب و طبعا حاول أن يقنع عقلى بتركهم ولكنه قال:

أن المكان ضيق جدا علي حمل كل هذة الكراكيب لذلك قررت أنا أن أوسع له المكان ليتحمل كراكيبى ولكنة قال لي يجب رمى الكراكيب لأنها

غير مفيدة ولكنى قررت أنني لن أرميها لقد وسعت له المكان ماذا يريد أيضا قال لى حتى لو المكان واسع أشعر بضيق قالت له أنا أسفة لكن

أنت بتستهبل قال لي لماذا لا تفرغين الكراكيب في كراسة الكراكيب قالت له أنا لا أتذكر كراكيبي قال لي طبعا لأنك غير مهتمة بها

ولا تستخدميها وووو وقررت أن أسكتة لا أحد يتحكم في وبل فعل أسكتة لقد وضعت داخل فمة بعض من كراكيبي الغالية.

هناك 9 تعليقات:

  1. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  2. اذيك ياروني ياقمراية
    انتي جميلة جدا ياروني
    وسعيدة انك بتحبي القراية كدة
    واتوقع اني اشوفك حاجة كبيرة جدا في المستقبل
    ربنا ينجحك والف شكر علي كلامك الرقيق بجد انتي خليتي نهاري يبقي جميل بكلامك دا
    سحر غريب

    ردحذف
  3. شكراااااااا يا سحر واحب اقوللك الكتاب رائع جداااا وانامستنية الكتاب الجديد

    ردحذف
  4. واو يا رونى انتى اسلوبك فى الكتابة حلو اوى ما شاء الله يا ريت المواهب دى تطلع لما نشوقك ولا هى بتطلع فى البلوج بس ؟؟؟ ههههههههه

    ردحذف
  5. حاضر أنتي تأمري ياحبيبتي بس أنتي تجي وأنا هروئق وعايزة أشوف أي حاجة علي بلوجتك شدي حيلك

    ردحذف
  6. ازيك يا روني
    ميرسي علي كلامك الرقيق عن مدونتي
    بس انا مبسوطة منك قوي المدونة بتعتك جميلة وكلامك واضح وبسيط ويدخل القلب
    انا متنبألك بمستقبل باهر ان شاء الله
    استمري وقوي موهبتك بالقراءة
    ويسعدني ان نكون اصدقاء

    ردحذف
  7. شكرراااااااااااااا علي الرد

    ردحذف
  8. السلام عليكم

    بجد كلام بسيييييييييط لدرجة فوق الوصف
    بس الكراكيب اللي ف الدماغ ديه بتبقى حلوة اوي لما تقعدي تفكري فيها انا عن نفسي مش هروح لدكاترة كركبة انا مبسوطة كده

    ميرسي يا روني

    ردحذف
  9. بجدددددددددددد انتي حلوه اوييييييي انا دلوقتي هدخل علي البلوج بتاعتك واكيد هتعجبني ان شاء الله

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))