.

.

السبت، 25 أبريل 2009

علشان خاطري

لقد قالوا قديما رأيك فيا لا يدل عليا لكن الآنسة رنيم هانم بتقول لكم رأيك فيا يدل عليا إلي كل من قرأ المدونة وأعجبتة أو لم تعجبة أريد رأيك بصراحة بدون زيادة أريده صريح جدا لا أريد مجاملة , الناس أذواق أكتب ما يحلو لك المهم أن تكتب عشان خاطري أكتبوا رايكم في شخصيتي وفي مدونتي أرجوكم .....

هناك 20 تعليقًا:

  1. مدونتك حلوة
    وواضح انك لما تكبري اكتر هتبقى المدونة احلى واحلى
    يعني باين انك متفائلة ومتدينة وبتسمعي الكلام كمان
    وبتحبي النجاح وصعب ترضي بالفشل وبتحبي النظافة :D
    بس

    تحياتي

    ردحذف
  2. ربنا يخلكي ليا يا دينا ويارب تكون مدونتي ععحبتك

    ردحذف
  3. انتي بنوته زي العسل .. كمان كام سنه هتبقي حاجه كبيره .. و هتبقي عقلية ناضجه بسرعه .. خليكي بس زي ما انتي و حاولي تتقبلي اختلاف الناس اللي حواليكي عشان متتعبيش :)

    ردحذف
  4. كلامك مقنع من عنيا مرسي يا ياسمين

    ردحذف
  5. لسه مش قرتها يا رنيم
    احلى حاجه عجبتنى اسمك جميل اوى :)

    هقراها وارجع اقول رأى :)

    ردحذف
  6. شكرااااااااا يا شيماء ويارب تعجبك البلوج

    ردحذف
  7. انا اخدت جوله فى البلوج يا رونى
    بجد حلوه جدااااااا ،، وكمان عملت الفوت :)

    ردحذف
  8. طيببببببببببب شكراااااااا انا اسفه علي اللي انا قلته

    ردحذف
  9. طبعا البلوج تحفة يا رنيم وياريت تفضلى تكتبى على طول ونشوف منك حاجات حلوة وبصراحة انا ما بشوفش الكلام الحكيم والعاقل الا على البلوج يا ريت نشوفوا فى الحقيقة ههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  10. روني حبيبت قلبي الصغيره و بنت خالتي الصغيره و كمان اختي الصغيره يعني مش حرماكي من حاجه :D

    المدونه حلوه جدا و زي ماقلت لك قبل كده ان شاء الله اما هتكبري هتكون مدونتك من اروع المدونات الموجوده في النت

    ومش بعيد يعملوا لك كتاب كمان :D

    وانتي عارفه يا روني انا بحبك اد ايه ..

    عشان انتي طيبه اوي و خدومه و عسوله و علي طول بتجيبي لي ميه ..

    :D:D

    و ظريفه و لطيفه .. و بحب اسمعك و انتي بتقولي لي يا توتا

    :d

    ربنا يوفقك يا قمري يا رب:))

    ردحذف
  11. مرسي يا تقي يا حبيبتي وان شاء الله دايما هتشوفيه

    ردحذف
  12. مرسي يا توتا وبصراحة بكسف اقولك علي بلوجتك توتا
    بجد مرسي علي الكلام الحلوه ده

    ردحذف
  13. لا ياحبي ماتتكسفيش قولي لي توتا في اي وققققت

    ولا يهمك حد ;)

    ردحذف
  14. ماششششششششششششي ياااااا توتاااااااااا

    ردحذف
  15. أنا جيييييييييت وطبعا ابتسمت اهو قبل ما اعلق واقول رأيي في البلوج الجميل ده

    فعلا أنا مشفتش بلوجات حلوة كده وخاصة في سنك الصغنون ده انك تقدري تبرزي نفسك ده في حد ذاته انجاز يا روني
    وعلى فكرة مع الوقت هتكتسبي خبرة اكتر وكتاباتك اصلا حلوة بس هتحلو كمان وكمان وانا هقول رأيي بصراحة في كل بوست أكيد.

    وأنا عندي شوية تعليقات بسيطة هبقى اقولهالك عشان البلوج يبقى احلى واحلى

    واعذريني بجد صعب ادخل اليومين دول عشان الامتحانات قربت والمذاكرة كتييييييير بس ان شاء الله هانت

    ردحذف
  16. شكرااااااااااااا يا رودي اوييييييييييي بجد البلوج مش تهبل اوي كده وبجد تعليقك فرحني اويييييييي وانا عاوزه اشوف تعليق علي كل بوست مستنيه ربنا معاكي في الامتحانات ومعانا كلنا ومرسي اويييييييييييي

    ردحذف
  17. smile smile smile
    ادينى اهو ابتسمت اول حاجه بصى يا رونى يا حبيبتى من غير كلام مدونتك تهبل تجنن ما شاء الله وانا بحبها اوى وبحب اصرارك ده على انك تخلى الدنيا حلوه ومليانه ابتسامه وده عشان انتى حد جميل وبكره ان شاء الله لما تكبرى هتكتبى احسن واحسن واحسن وكلامك هيوصل للناس كلها

    ردحذف
  18. ان شاء الله وبجد مرسييييييييييييييي

    ردحذف
  19. smile smile smile
    بصى البلوج بتاعك انتى عارفه رأيى فيه انو حلو جدا ما شاء الله وبيعجبنى فيه اكتر حاجه اصرارك على الابتسامه و ان الدنيا تبقى مليانه فرحه ده عشان انتى حد جميل وان شاء الله لمل تكبرى الدنيا حواليكى تبقى كلها فرحه يا جميييل

    ردحذف
  20. ياجمعا البوست ده حقق حاجات كتير في البلوج وكفايا انه اكتر بوست عليه تعليقات

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))