.

.

السبت، 16 مايو، 2009

فرش التراب

الاغنية دي بتخليني اعيط اوي وبتفكرني ان اخرنا التراب اتمني ان تعجبكم



فرشي التراب يضمني وهو غطائي

حولي الرمال تلفني بل من ورائي

واللحد يحكي ظلمة فيها ابتلائي

والنور خط كتابه أنسي لقائي




فرشي التراب يضمني وهو غطائي

حولي الرمال تلفني بل من ورائي

واللحد يحكي ظلمة فيها ابتلائي

والنور خط كتابه أنسي لقائي

والأهل أين حنانهم باعوا وفائي

والصحب أين جموعهم تركوا إخائي




والأهل أين حنانهم باعوا وفائي

والصحب أين جموعهم تركوا إخائي




والمال أين هناؤه سار ورائي

والإسم أين بريقه بين الثناء




والمال أين هناؤه سار ورائي

والإسم أين بريقه بين الثناء




هذه نهاية حالي فرشي التراب



فرشي التراب يضمني وهو غطائي

حولي الرمال تلفني بل من ورائي

واللحد يحكي ظلمة فيها ابتلائي

والنور خط كتابه أنسي لقائي




والحب ودع شوقه وبكى رثائي

والدمع جف مسيره بعد البكاء




والحب ودع شوقه وبكى رثائي

والدمع جف مسيره بعد البكاء




والكون ضاق بوسعه ضاقت فضائي

فاللحد صار بجثتي أرضي سمائي




والكون ضاق بوسعه ضاقت فضائي

فاللحد صار بجثتي أرضي سمائي

هذه نهاية حالي فرشي التراب




فرشي التراب يضمني وهو غطائي

حولي الرمال تلفني بل من ورائي

واللحد يحكي ظلمة فيها ابتلائي

والنور خط كتابه أنسي لقائي




والخوف يملأ غربتي والحزن دائي

ارجو الشفاعة وانه قسما دوائي

والرب أدعوا مخلصا أنت رجائي

أبغي إلاهي جنة فيها هنائي






والرب أدعوا مخلصا أنت رجائي

أبغي إلاهي جنة فيها هنائي

انا معرفتش احطالاغنية ياريت تبحثوا عن الاغنية وتسمعوهاااااااااااا




هناك 6 تعليقات:

  1. مبتسمه انا بموت فى الناشيد ده بجد
    هو النشيد الوحيد الى عندى على الموب :D

    بفضل اسمع فيه وانا رايحه وانا جايه
    بجد فظيع ..

    ردحذف
  2. انا بردو يا رنومة والله الانشودة دي قد ما بحبها قد ما بتخليني اخاف جدا والفيديو بتاعها كمان يخوف اوي
    ازيك بقى وعامله ايه امتحنتي ولا لسا
    وعلى فكرة متزعليش مني لو اتأخرت عليمي اصل انا بزاكر وكدا ومدنتك عثل ياحبيبتي اوي
    ربنا يبارك فيكي ويخليكي لمامتك وباباكي

    ردحذف
  3. شكراااااااااااا يا شيماء وانا كمان بحبهاونزلتهاعلي الموبيل وبجد انتي حلوه اويييييي

    ردحذف
  4. بسمة يااااااااه انتي مبقتيش بتيجي هنا خلاص انا بقي يا ستي خلصت امتحنات وانتم لا وبجد عايزة اشوفك هنااااااااا ديماااااااااااااا

    ردحذف
  5. جميل جدا يارنيم الانشوده دي
    هي في شريط يارجائي بس مش متاكدة الجزء الكام بصراحة
    انا كمان بعشقها
    شكرا رنيم

    تحياتي

    ردحذف
  6. العفووووووووو يارب تكون عجبتكككككككككك

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))