.

.

الجمعة، 5 يونيو، 2009

هتوحشينييييييييييييييي يا مدونتييييييييييييييييييييييي هتوحشونيي يا صحابي

هتوحشوني كلكمممممممممممم انا مسافرة هيءهيءهيء ادعولي ارجع بسلامة انا مسافرة العمرة ادعولييييييي وانا هدعلكم كل واحد يدخل علي الأيمل يكتبلي لستة ادعية متكسفوش أنا بكتب الأدعية ولا تقلتقوا هدعلكم من غير ما تكتبوا اللسته بس لو حد عاوزه حاجة خاصة قولوليييييييييييي علي طول وانا تحت امركم وادعوليييييييييييييي انا رايحة مع ماما وبابا وهند و الأء اخواتيييييييييييي بحبكم وهتوحشوني انا هسافر يوم الأربعاء نقص بوست واحد هكتبة قبل ده وخلاصصصصصصصصصصص ممكن تعلقوا وانا مش موجودة عاديييييييييييييييي انا راجعة يوم 20 /6 هكتبلوكم بوست اول ما ارجع هتوحشونييييييييييييييييي يا بنات بجد وانا عاوزه لسته طويلة عريضة ادعيهالكم لا تقلقوا ولا تقلقوا عليا سوف اكون بخير يلا انا هدعلكم اللي انتم عاوزينوا بس قولولي فبل يوم الأربعاء بليل علشان انا مسافرة قبل ما أسافرة هدخل علي الهوت والمدونة اشوف الرسايل يلاااااااااااااا قولولي انتم عاوزين ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وهتوحشونييييييييييي

هناك 7 تعليقات:

  1. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  2. بنتى حبيبتى هتسافر وتسبنى :(
    معلش تروحى وترجعلينا بالف سلامه يا رب
    ومستينك :)

    وانا قولتلك على الميل بقى تدعيلى بايه
    :)

    ردحذف
  3. رنييييييييم قمري سبحان الله انا كنت طالعة عمره برضه في شهر 4 بس ربنا مكتبهاليش
    عاوزاكي تدعيلي من قلبك ربنا يكرمني ويفك كربي يا رنومتي
    وبجد هتوحشيني اوي والله يا قمر ربنا يرجعك بالسلامة ويارب عقبالنا كلنا يارب

    في رعاية الله واكيد هلحقك بعد ما اخلص تستات ان شاء الله

    ردحذف
  4. ماما شيماءءءءءءءءءءءء أن شاء الله هدعيلك كل اللي انتي عاوزه و ادعيلي ارجعلك بسلامة ياااااااااااارب بحبك جدااااااا طول العمر

    ردحذف
  5. رودييييييييييييي طبعااااااااا هدعيلك من قلبي والله مش هنساكم كلكم يا صديقائييييييييي و هتوحشونييييييييي مووووووووووووووواه هيءهيءهيء قوليلي عاوزه ادعيلك ايه ادخلي علي الأيمل حتي لو مش متصلة ان شاء الله قبل ما اسافر هفتح الأيمللللللللللل

    ردحذف
  6. تروحى وترجعيى بالسلامة سا قمرى وانا مش محتاجة اقولك ادعيتى لانى خلاص قلتها ولو عايزة تزودى اى حاجة من عندك يبقى دعاء حلو ليا انا ما عنديش مانع هههههههههه ان شاء الله تبقى عمرة كويسة وتنبسطى (k)(l)

    ردحذف
  7. ياررب أدعولي كمان ربنا يستجب دعائيييييييييييييي يارببببببببببببببببببببب و أشوف وشكم علي خير

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))