.

.

الاثنين، 22 يونيو 2009

رجعت من جديد

رجعت من جديد بركولي كانت احلي عمرة في حياتي(اصلا دي تاني عمرة)المهم أنا نفسي اكتب بوست جديددددد بس يا عيني عليا الوندوز ضرب فاعاوزه انزل وندوز جديد واول ما انزله هنزل الصور علي المدونة ان شاء الله ادعولي بس انزل الوندوز ان شاء الله هنزله و هنزل البوست جديد وكمان هدخل علي مدونات اصحابيييييييييي انا حبيت اديكم خبر اني رجعتتتتتتتتتتتتتتت

هناك 8 تعليقات:

  1. عمرة مقبولة وذنب مغفور ان شاء الله

    حمدلله على السلامة

    ^_^

    ردحذف
  2. الله يسلمك عرفيننننننننننننننن انا شغلت الكمبوتر التاني قاعدة ادعبس فية لغيط ما اشتغل اخيرا هقعد علي النت الجميلللللللللللللللل

    ردحذف
  3. حمد لله ع السلامه يا حبيبتي اخبارك ايه يارب تكوني اتبسطتي
    ودعيتلنا
    هههههههههههههههه
    وحشاني طمنيني عليكي مستنيه البوست

    ردحذف
  4. انااااااااا كويسة الحمد الله ولا تقلقي أنا دعيت كويس والله أنتي كمان وحشاني موتتتتتتتتتت و أنا هكتب البوست دلوقتيييييييييييي علشان متستنيش كتير البوست ده بقالي كتير مكتبتش زيه استني شويه عقبال ما أكتبه

    ردحذف
  5. الحمد لله انك انبسطى يا رونى ودى اهم حاجة ويا رب تتكرر تانى وتبقى 3 عمرة ان شاء الله

    ردحذف
  6. ya rab w takony ma3yyyyyyyy ya rab

    ردحذف
  7. الحمد لله علي سلامتك .. :)

    عمره مقبوله باءذن الله ..

    ردحذف
  8. isaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa w 3o2balakkkkkkkkkkk

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))