.

.

السبت، 8 أغسطس، 2009

لقائي مع المدونين

اليوم رحت لقاء المدونين

بجد كان تحفه موت اتعرفت علي ناس جديدة و لأول مرة في تاريخي أشوف مدونين غير اصحابي اللي عندهم مدونات بجد وأنا قاعدة معاهم وسرحت كتير موت في القاعدة دي تعرفوا أنا كنت حاسة أني مع أسراتي حاست كمان أني أعرفكم كلكم أنا كنت أصغر وحدة في القاعدا دي كنت أنا الطفلة الصغيرة بس مهمنيش وقعدت لغيت الأخر كان لقاء تحفة بكل المقياس بجد أنا مش هاقدر أوصفلكم سعادتي أنا هحط اللينكات كل الناس


فطيمة : انسانة رائعة جداً بجد حاست أن هي ماما ( كدة بقى عندك بنوتة ) وحاست أني عرفها من زمان جداً جداً ويوسف التحفة اللي كان نفسي اشوفوا

ستيتة : انسانة تحفة جداً ونبسط أوي لما روحنا معها وبجد مكنتش متخيلة أني هشفها أبداً

شيماء : مش عندها مدونة بس أنا حبتها أوي وانبسط جداً أني اتعرفت عليها


اينو : لطيفة جداً ورقيقة موت موت ههههه


emmy baby : لطيفة جداً وودودا جداً جدا

ً
مي : شبة قريبتنا جداً وعسلة موت موت



ميمي: متكلمتش معها كتير بس عجبتني


كيكي : لطيفة جداً


أما الولاد بقى فأنا مش هاكتب غير مدوناتهم لان أنا مش عندي أي انطباع عنهم خالص مالص بس هما أذكيا أوي مش اذكيا مش عرفة بس ألي اعرفوا أني انبسط أوي أوي

أونكل هاني حامد




أونكل ياسر


أونكل صلاح

أونكل محمد غالية

أونكل صلاح

أونكل مصطفى (المعتصم)

أونكل أحمد أبو العلا

أونكل بدراوي

أونكل رامز

أونكل عادل

أونكل خالد

وشكراً








هناك 18 تعليقًا:

  1. رنيم

    ازيك ياقمر

    انا اهو كل شويه بحاول اعلق هنا يمكن مره يظهر التعليق

    بجد كنت اتمنى اشوفك

    ومبسوطة اوى انك رحتى اللقاء ورجعتى مبسوطة وشفتى كل الناس اللى حلوين اللى كانو هناك

    وان شاء الله اشوفك يا بنوتى الحبيبة في اقرب لقاء ولو كنت عارفة انك رحتى كنت طلبت اكلمك لما اتصلت

    مدونتك عسولة جدا جدا وانتى زى السكر

    ردحذف
  2. وانا اسمي فين ؟؟
    ههههههههههه

    وبعدين فايتما ماماتي انا خلاص :)

    ردحذف
  3. ده كان فين ده يارنيم

    كدة تتقابلوا ومحدش يقول
    ياجدعان دانا جيت مصر ... يعني ممكن اشوفكم
    انا سعلانة :(

    ردحذف
  4. هوه اللقاء كان جميل
    وكل الناس الحاضرين كانوا علي درجة كبيرة من الإحترام والعقلانية

    إيه أونكل دي؟
    هوه أنا عجوز أوي كده ..؟؟

    ردحذف
  5. ريم أنا كنت جانب ستيتة لما اتصلتي بيها وأنا ليا لقاء تاني لوحدي ههههههه وبجد كان نفسي اشوفك

    ردحذف
  6. حبيبتي القمر
    اقول للناس بقي انا خطبت رنيم لاحمد اخويا يعني العروسه محجوزة اهون
    بجد انا مبسوطه اني اتعرفت عليكي انتي واخواتك
    بوسيهوملي كلهم وانتي كمان عروسه اخويا بقي
    هههههه
    ربنا يكرمك ويبارك فيكم انتم بجد بنوتات عسلات
    سلام يا سكر

    ردحذف
  7. السلام عليكم
    ازيك حبيبتي رنيم
    اسمك اولا حلو اوي
    ودي اول زيارة لي هنا
    وبقلك كل سنة وانت طيبة
    بس انت مقلتيناش
    هو حصل ايه فاللقاء
    علشان الناس الي مرحوش يعوفو
    تحياتي ليكي يا قمر

    ردحذف
  8. shokrannnnnnnnnnnnnn ha2olak 3ala kol 7agaaaaaaaaaaaaaa

    ردحذف
  9. كان لقاء جميل والاجمل ابتسامتك بجد :)

    عاوزه لينك مدونة هند ممكن ؟؟
    تحياتي ليكي ياقمر :)

    ردحذف
  10. حاضر أنتي تأمريييييييييييييييييييييي وبجد أخر بوست عندك جامد موتتتتتتتتتتتتتتتتتت

    ردحذف
  11. تشرفك بلقائك حقيقى فى حفل التوقيع
    وسعدت بمعرفة مدونتك الجميلة وكتاباتك التى تنم عن إنسانية حالمة
    تحياتى لكى وكل سنة وحضرتك طيبة
    أحمد

    ردحذف
  12. كويس يا رونى انك انبسطى ودى اهم حاجة وكان نفسى اجى اوى بس خلاص مش مشكلة المرة الجاية ان شاء الله

    ردحذف
  13. al maraaaaaaa al gayaaaaaaaaaa isaaaaaaaaaaaaaaaa

    ردحذف
  14. ايه اونكل دي يابنتي حرام عليك
    انا اعيل منك اساسا
    تتحديني في افلام الكارتون كده ؟؟؟
    قال انا علي اخر الزمن يتقالي اونكل
    شوية شوية تقوليلي حضرتك و استاذ و الكلام ده

    انا الكلام ده بيجيبلي حشاسية ايون حشاسية
    بلاش منه بقي

    ردحذف
  15. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    رنيم
    تحياتى
    ايه كمية الاناكل اللى حاطاها فى قدام اسماء الشباب اللى كانو فى اللقاء
    هما كام اونكل وبس
    اونكل مصطفى اللى هو انا
    واونكل صلاح اللى هو عمك فشكووول
    واونكل هانى اللى هو نط فى الكوز
    وممكن نسمى احمد ابو العلا اونكل برضو على اساس انه خلص جامعه
    يبقى كده خلصوا والباقى دول صغيرين زيك
    صحيح هما اكبر منك حبتين
    بس مش لدرجة اونكل
    هههههههههههههههههه
    على فكرة اللقاء كان لذيذ وكان باين انك كنتِ بتضحكى على طول حتى من تحت النقاب (بأمارة الشاليمو بتاع عصير المانجه)
    هههههههههههههههه
    تقبلى مرورى وتحياتى

    ردحذف
  16. رنووووووووومة متخلينيش اعيط بقى عشان مش عرفت اروح اللقاء ده :( بس غصب عني المدونة كانت بايظة ومشوفتش التعليق غير متأخر بس ان شاء الله المرة الجاية هكون موجودة متروحوش من غيري :)

    ردحذف
  17. حااااااااضر أنتي تأمرييييييييييي بجد أحنا هنعمل لقاء بنات بس أنا وشوية مدونين و طبعااا هقولككككك مش هنساكيييييييييي خالصصصصصصصص

    ردحذف
  18. بجد سعيدت بالقاكم وشكرا علي كل تعليقاتكم

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))