.

.

الخميس، 20 أغسطس، 2009

تاج للحبايب

أنا عندي تاج اجاوب علية وأنا بفرح جدا لمايجيلي أي تاج أجاوب علية (علي غير العادة)





من أنت ؟






أنا رنيم أيمن (مبتسمة دائما)








ما الذي تفعله هنا؟





أنا بكتب هنا في المكان اللي أنت واقف فيه بالتحديد في الصفحة دي










إسرائيل تقصف كل جنوب ممكن بحثا عنك ، أى شمال ستقصد .







مش هروح في حتة دأنا هفرح ومن كتر الفرحة هقف مكاني و أموت شهيدة هو حد طايل ؟










أنت مكلف بحذف حرف من حروف اللغة العربية .. أيها ستختار ولماذا ؟









زي ما كل الناس قالت أنا مقدرش أحذف حرف من لغة القران لكن هتخيل أنه ممكن هحذف ظ علشان شكلة بيعصبني لأزم لما أتعصب ألقي حرف ظ وقف قدامي بيضحك وبيطلع لسانة ههههههههه










قدر لك أن تدخل السجن فما هي القضية التي تتمنى ان تدخل بها إليه؟









قتل جماعة من الضباط الأسرائيل







بالمناسبة منذ متى اكتشفت نفسك؟






أنتم مش عارفين ولا ايه أنا مكتشفا نفسي من ساعة ما كان عندي دقيقة هههههههه










اليمنى تقول ( إلى حلمك ) واليسرى تقول : ( إلى مالم يحلم به البشر ) ، أي الطرق ستسلك ؟






الي حلمي لأن اللي لم يحلم بهي بشر ممكن ميعجبنيش لانة مش ما لم احلم بهي أنا










نحن لا نعيش حياتنا بل نتعلم فيها كيف نعيش» ما تعليقك؟









لصغر سني لم أفهم كيف لا نعيش حياتنا ونتعلم فيها كيف نعيش مهو علشان أتعلم لأزم أكون عيشا







بجملة واحدة فقط أكتب تعريفاً لكل كلمة من الكلمات التالية:














الوطن






بيتي ومكاني وبلدي وكل شيء







الأم



مامتي حببتيييييي هي كل شيء في عمرييييييييي وبحبهااااااااا كتير كتير كتيررر







الليل




السكون الهدوء العشق وبذات العشق أنا عاشقة للليل وبذات أمام البحر يااااه علي المنظر ده


الحب

هو الذي يشعرنا بالدافيء





أمريكا


بلده تقع علي الخريطة العالم تمام ده أصل أنا لسة مدرستش أمريكا دي أستنوا السنة الجاية هدرس الكلام ده

المرأة



أجدع ناسسسسسسسسس طبعاااااااااااااااا




الصمت



أحلي حاجة في الدينا وعلطول مش بدوم 5 دقائق وتلقي حد قطع حبل أفكارك الصامت







الانترنت




عالمي الخاص


أخترمنصباً واتخذ قرارا ؟




رئيس أسرائل والقرار الخروج من فلسطين وترك كل الناس في حالهم


قيس، عنترة، جميل، هم الذين يقولون شعرا، وليلى وعبلة وعزة «صموت» لماذا هذا التغييب للمرأة؟

تغيب نعم تغيب أيه بس هما كانوا يسمعوا فسكتوا شوية علشان يسمعوهم أدب بقي


أن تكون مطلوبا لارتكابك جريمة ، خير لك من ألا تكون مطلوباً مطلقاً "هل تتفق مع هذه العبارة ؟ علل

ياحببي مطلوبا لارتباك جريما وماله علي الأقل هكون مطلوب هههههههه


إلى أين تمضي كلمات الحب .. بعد أن نقولها؟

تمضي لأي مكان المهم أنها تتقال وبعدان تمضي كدة تمام لأزم تمضي ممكن تروح لأناس تانين يقولوهم ههههههههه






هل تجد علاقة بشكل أو بآخر بين المرأة وقطاع الطرق ؟

هههههههههه لالالالالالا مفيش أي علاقة يمكن في علاقة علشان حرف الراء مشترك والألف كمان






هذا فراق بيني وبينك .. متى ولمن تقولها ؟





أمتي في يوم من أيام ربنا ولمين أكيد لحد مديقني






كيف هو غداً ؟





كويس جدا ههههههه غدا هو يوم جديد هيبداء علشان أرسمه براحتي






امرر التاج الى







1- توتا






2- تقي






3- فطيمة






4- سيتيتة






5- دينا حامد






6- هاجر






7- اينو






8- هند اوختي






9- وجدان






10- سمسم






11- سحر غريب






12- ريم






13- رودي






14- ياسمين












15- شيكووووووو





يارب تعجبكم اجبتي العجيبة هههههههه

هناك 14 تعليقًا:

  1. هههههههههه

    كلامك عسسسسسر اوي يا سكره انتي

    عجبني اوي يا روني يا حبيبت قلبي :))

    ردحذف
  2. شكراااااااا وعجبني كمان اجباتك علي التاج ده

    ردحذف
  3. وااااو اجاباتك حلوة يا رونى ما شاء الله ومتميزة اوى بالذات حرف ال ظ دة تحفة ههههههههههه

    ردحذف
  4. أنا مش عرفه حرف الظ ده ماله ومالي وشكرا علي التعليقق

    ردحذف
  5. اه صحيح نسيت اقولك شكرا على التاج يا حبىىى

    ردحذف
  6. العفووووووووووووووو يا لولوو

    ردحذف
  7. ههههههههههه
    والله اجابات حلوة
    بس عاجبني قوي

    اجابة السؤال بتاعت نعبش الدنيا و امريكا
    محبتيش تتفذلكي :):)

    ردحذف
  8. يا قمر انتى
    دمك سكر
    واجابتك لذيذة وخفيفة
    ربنا يديم ليكى ابتسامتك
    سعيدة جدا انى اتعرفت على مدونتك :)

    تقبلى مرورى

    ردحذف
  9. أنتي هتوحشيني اوي و يارب أي حد كتب بوست من بتوعك يتعذب يوم القيامة عذاب أليممممممم وبجد شكرا علي التعليقققققققققق

    ردحذف
  10. ههههههههههههههههههههههههههه والله اجابات عسولة اوي يا روني بس سؤال صغنون هوا رودي ده انا اللي مررتيلها التاج ولا تشابه اسماك ليس الا؟؟؟؟

    ردحذف
  11. لا طعاااااااا أنتي أنا عندي حد غيركككككككككككككك طبعا أنتي رودي حبيبتييييييييييييييي هو أنتييييييييييييييييييييييييييييي

    ردحذف
  12. ميمي جابت العيدية ... عيد سعيد

    http://2.bp.blogspot.com/_wyjXbHak4DY/SOH3035f_ZI/AAAAAAAAAWI/vXOd49itD38/s400/untitled.bmp

    ردحذف
  13. شكرا وعيد سعيدلكي أيضا

    ردحذف
  14. تحفففففففففففففففه اووووووووى يا رنوما

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))