.

.

الأحد، 12 سبتمبر، 2010

رقصة موتي انا



كان نفسي ارقص رقصة الموت♥
لكن يكون اسمها رقصة موتي انا♥
تفضل الرقصة مستمرة لحد لما يحين موتي♥
وهجمع كل الناس في الشارع واخليها ترقص رقصة موتي
يمكن بحتفل اني ماشية ماشية من العالم السئ للابد♥
وعاوزة اخر حاجه اعملها هي رقص رقصة موتي انا♥
زمان ايام اجددنا الهنود الحمر كانوا قبل ما يموتوا اي دخيل♥
كانوا لازم يرقصوا رقصة الموت ♥
يمكن هعمل كده اقتداء بأجدادي الهنود♥
او يمكن همعل كده علشان لما اموت الناس تفتكرني♥
ويقولوا عليا البنت المجنونة اللي كانت بترقص في وسط الشارع رقصة موتها♥
بس للسه مش عارفه هرقص علي اغنية ايه♥
ممكن اعملها مزيج مزيج لرقصة موتي♥
كوكتال احط فيه اغاني عمرها ما هينفع تتحط مع بعض♥
واعمل اغية واحدة في اخر♥
بس اهم حاجه تكون فيها اغنية الف ليلية وليلة معرفش ليه بس انا بحبها♥
بس لازم ييكون الرتم بتاع الاغنبة لاب دب لاب دب لاب دب♥
زي قلبي هو كمان بيعمل كده  علشان يبقي فيه علاقة♥
علاقة مبين قلبي ورقصة موتي انا♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
كان نفسي ارقصها معاك ومحدش يسألني مين هو♥
عارف ليه انت بذات علشان يمكن بتمنالك الموت من قلبي مع اني معرفكش
بس يمكن لما ترقص معايا انت تموت  واخلص منك ♥
ويمكن لو مت قبلي اعرفك  وتتحول من المجهول للمعلوم♥ 
من حاجه معرفهاش لحاجه اعرفها بس ساعتها هيكون فات المعاد فات خلاص♥
بس مش هتأثر ولا هعيط عليك علشان انا بتمنالك الموت ♥
بس يارب تعجبك تعجبك رقصة موتي اللي انت كمان هتموت وانت بترقصها
اصلي مش بحب ان حد يموت وهو بيرقص رقصة مش بيحبها
وخصوصا انك هتموت علي رقصة موتي انا يا حبيبي ♥
مش عارفه ليه انت حبيبي مع اني بكرهك♥
صدقني هتفرح وانت بترقص رقصة موتي انا علي انغامي انا معايا انا ♥
صدقني هتموت مبسوط  وهموت بعديك انا كمان مبسوطة♥
انا حسه اني عند القمر برقص فوق السحاب علي انغام الموسيقي الرائعة
برقص و برقص و برقص وبفضل ارقص
وهفضل ارقص في كل زمان وفي كل مكان
ومحدش هيقدر يمنعني من الرقص
وكل ما القمر يطلع هطلع اكمل رقص فوق السحاب
ارقص غصب عني ارقص صدقني غصب عني برقص

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
البوست ده انا كتبته اول يوم العيد♥
اولا: كل سنة وانتم طيبين ويارب يكون عيد سعيد عليكم كلكم♥
 ثانيا : البوست ده كتبته في وقت غريب اوي اول يوم العيد قاعدة لوحدي الدنيا هاديا مفيش غير صوت ضحك من شوية اطفال بيلعبوا في المرجيح بعد ما كتبته قاعدة كتير افكر ايه رقصة الموت دي انا عرفتها منين افتكرت في اخر ان ده فيلم (step up 2) كانوا مترجمينه رقصة الموت وانا بعد ما اتفرجت علي الفيلم قاعدة اوي اضحك علي الترجمة الحلوة دي المهم اللي جاب في مخي البوست كله طنط صحبت ماما انا كنت كتبه اخر البوست استيتيوس علي الفيس فطنط صحبت ماما قرأته وكان بتقولي ايه يا رنيم اللي انتي كتباه ده عجبني اوي بس استغربت اوي انك هترقصي غصب عنك قاعدنا نصحك وخلص الموضوع بس انا كتبتله بوست يارب يكون حلو ومجنون زي ما انا حساه
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

هناك 10 تعليقات:

  1. رنيم
    اولا كل سنة وانتي طيبه
    ثانيا
    موضوعك بجد ومن غير اي مبالغة او نفاق
    رائع
    ومن رايي
    هو افضل موضوع قريته .. واضح جدا تقدمك في الكتابة
    بجد احسنتي يارنيم

    تحياتي


    رنيم الصور اللي عندك وخاصة صورة النحل مش مخلياني اعرف اعلق حاولي تشوفي حل والنبي :D

    ردحذف
  2. دينا

    اولا:وانتي طيبة يا دينا

    ثانيا:برافوووووو عليا لالا مش مصداقة في تقدم اخيرا اخيراااااا

    ههههههههههههههه لسه وانا بقرأ تعليقك مكنتش عارفه اشوف منها دخلت وعملتلها حذف بدون تردد علشان ضايقتني

    مبسوطة والله عنه عجبك بوست مجنون اخر حاجه
    هههههههههههههههههههه

    شكرا يا دندونة

    ردحذف
  3. روني

    فكرة رائعة
    قلتلك اكتبي وهتبدعي
    الاسلوب لسه عاوز يقوى شوية واحدة واحدة
    اراهنك بوستين كمان بنفس القوة وهتبقي ممتازة

    عجبتني تحليلك ليها..ارقص عشان الناس تفتكرني بجنوني او عشان احتفل لرحيلي من العالم :)

    تعديل صغير مش مضطرة تفسري ف البوستات اللي بتكتبيه
    مش شرط تقولي محدش يسأل لأن محدش هيسأل :) الغموض بيكون ألذ

    يوووووووه معلش نسيت انشر التعليق بقالي حبات كده

    ردحذف
  4. ايوا معاكي حق كتبت وشايفة اني ابدعت اها اكيد الاسلوب ضعيف بصي والله يا رودي لسه بحاول مع الاسلوب عارفه انه ضعيف بس والله بحاول مش عارفة يمكن معاكي حق بس التحليل ده طلع كده اها لما يبقي فيه غموض بيبقي احلي صحتفتكري محدش هيسأل هههههههههه رودي شكرا بجد شكرا عارفة دلوقتي مخي بيحاول في بوست جديد بس لسه عاوزاه يكون محصلش بس بحاول والله واسلوبي ده بقي بحاول معاه وعامله بقالي يومين بقرأ فاروق جويدة يمكن مع الزمن يتحسن بجد مرسي يا رودي بجد مرسي

    ردحذف
  5. هههههههههههههه بالراحة على نفسك

    اهدي كده..اكتبي بالاسلوب ده ومع الوقت هتتحسني لوحدك متتضغطيش جامد كده

    وبعدين الفكرة تقدر تسد مكان الاسلوب لحد ما يتظبط

    وبعدين انتي محسساني انه وحش اوي كده ليه..زي الفل يا باشا :)
    وللامام دائما

    ردحذف
  6. هههههههههههههههه ممممممممم طيب طلما الفكرة هتقدر تسد يبقي الحمد الله ... هههههههههههههههههه وان شاء الله بجد للامام دائماااااااااااااااااااا

    ردحذف
  7. ههههههههه البوست دا بجد تحفه لا جامد يعنى ابقى خدينى معاكى وانتى بترقصى علشان ارقص معاكى بس فعلا الموضوع تححفه الاجه الوحيده اللى جننيتنى انك بتقولى حاجات متنقضه ههههههه(معرفكش بس خلاااص غرفتك) و (حبيبى مع انى بكرهك) بس بجد تحففففففففففففه

    ردحذف
  8. ههههههههههههههه تمام تمام تمام معاكي حق بس احلي حاجه التناقد

    ردحذف
  9. التناقض سر النجااااح

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))