.

.

الثلاثاء، 14 سبتمبر، 2010

الي عروستي الجميلة


آسفه يا جميلتي
لكنك يجب أن تصعدي فوق الرفِ
إني أحبك لكني كبرت
كبرت بما يكفي علي الإحتفاظ بعروستي في حضني
هيا إصعدي فوق الرفِ
لا تقلقي سوف أراكِ كل يوم
لا تقلقي لن أنساكِ يا دميتي
وكيف أنسي من ونستني في وحدتي
كيف أنسي من مسح لي دمعتي 
سأضعك بأقرب رف لتكوني قريبة من قلبي
لا تنسيني إن مت
وتذكري دائما أنني كنت أعتني بك وأرعاكِ
لا تنسي أنني كنت أطعمكِ  و أغني لك
لا تنسي من احبك 
فمن احبك لا يتسطيع أن ينساك
لقد كنتي خير دمية
لقد كنتي خير جليس لي في وحدتي 
أحببتك , أحببتك أكثر من نفسي
وأنت تعرفين كم أحب نفسي
الوداع يا جميلتي
هيا إصعدي فوق الرفِ 
ستبقين في قلبي إلي حينِ موتي
إصعدي ولا تقلقي سأكون بخير
الوداع يا أميرتي


هناك 10 تعليقات:

  1. ههههههههههههههه
    حلوه ابتسم وانت بتكتب التعليق
    بس جميله جدا بجد

    ردحذف
  2. :)

    جميلة اوي يا رنم دجيه واسلوبها قوي عن كل مرة

    تعرفي اني عندي رف لعب كبير
    عليه عرايس ودباديب وحجات تانية

    فكرت ف لحظة لما يبقى عندي كتب كتير هعمله مكتبة :)

    للامام دايما يا قمري
    :)

    ردحذف
  3. حلو الكلام جدا يارنيم
    بس ليه هتستغني عنها؟ بالعكس انا بقول جيبيها من الرف واتمسكي بيها .. طالما هي خير جليس ليكي يبقى اكبر غلط انك تستغني عنه

    انا لغاية انهارده بحن لدميتي اللي ضاعت وببكي عليها كمان .. كان اسمها (زولط Zolot

    نصيحتي رجعيها خليكي كبيرة حجما بس طفلة من جواكي :)

    ردحذف
  4. ههههههههههه
    غير معروف : يارب تكون عجبتك

    ردحذف
  5. رودي حبيبت قلبببببببي
    توقعت المرة دي كده والله حولت جبت اقصي ما استطيع حولت وطلعت كده
    انا كمان عندي رف الموضوع ان عروستي اللي بحبها زهقت منها شوية فطلعتها فوق الرف من كام يوم فكتبت البوست هههههههه
    ايوا لازم رف للكتب لازم
    للامام دايما اكيد يا روووووودي

    ردحذف
  6. هههههههههههههههه دينا :بصي معاكي حق اكيد هجبرها تاني من فوق اول ما توحشني بس خدي بالك عروستي بقيت عجوزة ويا عيني كل يوم لما بنيمها جنبي بصحي القيها في الارض يا عيني عليها فقررت يمكن اديها برك وانا كمان اخد برك منها اصلي زهقت بس حتي لو منزلتهاش هجيب واحدة جديدة اكيد
    ههههههههههههه اشتري واحدة جديدة يا دندونة وسميها نفس الاسم العرايس بجد احلي حاجه حاجه في الدنيا

    ردحذف
  7. الله حلوه اووووووووى يا رنوماااا لا بجد وهميه تصدقى ان الكلاااا دا ممكن يبقى على انسان لالالالا بس بجد حلووووووووه اوووووووووى

    ردحذف
  8. يا سلام يا تقي يا جميلة هما دول ولاد الخالة ولا بلاش ههههههههههه (:

    ردحذف
  9. يالا ولا تزعلى اى خدعه

    ردحذف
  10. تقي في خدمة الشعب هههههههههه

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))