.

.

الجمعة، 27 أبريل، 2012

توثيق لحظة سعادة


في حاجات من كتر ما هي حلوة ..مش بنعرف نكتب عنها

زي سفرنا الاخير
عارفة انك مستنية البوست يا صديقتي
انا حاولت كتير ..بس هو حاجه مش بيكتب عنها كتير
بيكتب فيها سعادة ..لان السعادة هي التي مررنا بيها
في سفرنا
سعادة ..في لحظات التعاسة ..وفي لحظات البكاء
سعادة ..في لحظات التوهان ..ولحظات الروقان
سعادة ..من الصحبة
سعادة ..من شيل الشنط
سعادة ..من طلوع الجبل
سعادة..من الضحك بصوت عالي
سعادة..في الاكل الكتير..والبيبسي بالعبيط
سعادة ..من النوم في الاوتوبيس
سعادة..من الجلوس في الطيارة سوا
سعادة..في عبادتنا لربنا سوا
سعادة ..في الشوبنيج سوا
سعادة ..في ان احنا سوا
سعادة ..في ان احنا حتي منبقاش سوا
في كل الاحوال كانت السعادة ترافقنا
ترافقنا جميعا ...
اجمل رحلة علي الاطلاق
كنت سعيدة قوي
ده مجرد توثيق للحظات السعادة
امبسطت علشان كان معايا أنتم
جدو ..آنة ..خالتو رحاب..احمد
توتا ..تقي .هندا ..نانا ..لي لي
معاذ..احمد ..سيف ..تقي علام
ماما..خالتو فجر ..
سعادتي الابدية

هناك تعليقان (2):

  1. البلوج شكله حلو اوي هناهوت

    وانا عارفة مين اللي قالتلك تكتبي...مفيش غيرها اصلا اللي بتقولنا نكتب :)

    وحشاني اوي
    وكل ما اقرر اتصل بيكي تحصل كارثة :(

    يارب يديم سعادتك يا رونتي الحبيبة

    ردحذف
  2. البلوج شكله حلو اوي هناهوت

    وانا عارفة مين اللي قالتلك تكتبي...مفيش غيرها اصلا اللي بتقولنا نكتب :)

    وحشاني اوي
    وكل ما اقرر اتصل بيكي تحصل كارثة :(

    يارب يديم سعادتك يا رونتي الحبيبة

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))