.

.

السبت، 25 أغسطس، 2012

أنا النهاردة


كل ما نحتاجه هو ان نتنفس
ان نهدئ ونستلقي
لا مزيد من البكاء
لا مزيد من التعرض للمصائب
قد نتجنب المشكلات لفترة
وحتما سنبتعد عن الكوارث
هل تعرف عندما تكون 
نصف سعيد ونصف حزين
قد لا ترغب في الكثير من السعادة
او الكثير من الحزن
فقط ترغب ان تظل كما انت
حتي تصبح حالتك مستقرة
فتنفتح علي العالم
كما كنت تحلم
...............................

ما فائدة المصائب اذا كنا لا نتعلم منها شئ 
ما فائدة ان نضل الطريق
اذا كنا لن نهتدي يوما
القليل من الثقة لن يضر
ثق انه لا يكرهك
وانه انعم عليك بالكثير
فالتثق به
فهو اعلم بما تحتاجه وبما تريده
.......................

تقي .. انا هربت منك النهاردة 
يمكن علشان مكنتش مستعدة

مريم ..امبسطت علشان حققتي حلمين من احلامك
كنتي اول حاجه حلوة تحصل من اول اليوم

رضوي ..شكرا علشان نورتي ليا الطريق
مش عاوزة اعرف المفجآة
عاوزاكي تخفي ..هدعيلك
وكسرت الحاجز الغريب 

سارة ... شكرا علشان سبتيني افضفض 
يمكن كنت محتاجاكي اكتر ما انتي متصورة
كعلاج لاضرار متراكمة

تقي ..برغم انك معملتيش حاجه
بس وانا بطمئنك النهاردة حسيت اني بطمئن نفسي
...............
ثق ان دائما النهاية ستكون علي ما يرام
مهما اصابك قبل النهاية
................
فيه ناس في حياتنا 
بينوروا  وبيلمعوا
مهما قابلنا ناس غيرهم
بيفضل ليهم مكان في قلبنا
............
انا بحبكم

هناك 3 تعليقات:

  1. دخلت بمعرف اهو :)

    الحمد لله انكوا موجودين ف حياتي
    بين قوسين انتي وسارة :)

    ردحذف
  2. بتريحينى اوى يا رنيم
    وكلامك بيدينى امل

    بحبك اوى وبحب اقرالك
    بحس فى كلامك بالبراءة

    ربنا يخليكى ليا رب

    ردحذف
  3. كلام بجد رووووووووووووعة ربنا يسعدكم جميعا
    ممكن تتابعى المدونة الجديدة
    http://love20500.blogspot.com/

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))