.

.

الجمعة، 12 أكتوبر 2012

انا النهاردة


انا كويسة
هنذاكر ونظم وقتنا
 السنة فعلا طويلة
هنحقق احلامنا ونلعب ونضيع وقت برحتنا
بس لو نظمنا وقتنا
هنعمل كل حاجه احنا عاوزين نعملها 
علشان اليوم فعلا طويل
نفس عميق ،، نفس عميق ،، نفس عميق
فَوت آنة ايه المشكلة مش هنفضل نعيط فور افر
عادي هنكمل عادي 
هنقعد نذاكر 
ونعمل خطة او علي الاقل نقعد نفكر اليوم هيمشي ازاي
هنام بدري ونصحي بدري
وكله هيبقي تمام
انا كويسة ،،انا كويسة
حاسة بشوية فشل 
فشل كتير كتير اوي 
ايه المشكلة هنتجاوزه
انتي عارفة كويس يا رنيم
ان دلوقتي اصعب وقت في السنة
والبؤس بيبقي في الجوار
والسنة دي مش هنبتأس
فيه مليون سبب مش يخلينا نبتأس
ايه عندك شوية مشاكل
المشاكل دي هتفضل للابد
وهتفضل تكبر تكبر تكبر 
لحد ما هتبقي هنغرق فيها
بيقي السنة دي مفيش استسلام
فيه انك تبقي سعيدة 
لان السعادة خيار من خياراتك
تبقي سعيدة حتي لو مش لقيتي سبب واحد يخليكي كده
بس انا عارفة انك هتلاقي 
انتي حتي مش محتاجه تدوري علشان تلاقي
اسباب سعادتك واضحة زي الشمس
كله هيبقي تمام وكله هيبقي فل 
وانتي هتبقي ايه ؟ هتبقي كويسة
D:
شكرا يا سارة علي الجواب
كان احلي حاجه حصلت النهاردة
عاوزة ابعتلك طردك بقي 
تعيشي وتحقق ليا احلامي

النهاية

هناك تعليقان (2):

  1. كله حيبقى تمام وكله حيبقى فل :)

    ردحذف
  2. :)

    انا كمان لسه واصلني الجواب

    امممم عاوزة اقول لك حاجة...انك روني المبتسمة اللي مش بتضايق والزعل اول ما بيشوفها بيستخبى..متنسيش الحتة ديه واعرفي اني بحبك

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))