.

.

الخميس، 1 نوفمبر، 2012

فاضل 60 يوم و45 امُنية قابلة للتحقيق



طبعا ال50 اُمنية مش دول كل اللي انا كنت عاوزة احققهم السنة دي بس دول القابلين للتحقيق
  1. امتلك سلحف صغنون اسمه هاجي انتم عارفين واعمله بلوفرات في الشتاء وفي الصيف احطله شوية رمللة وشمسيه واحطه في الشمس ،،
  2. اخلص جزئين الانسان روح لا جسد ، وطبعا افضل عايشة وممتش من الرعب ،،
  3. اعمل بلوفر ل ابو كمال (دبدوبي المفضل)
  4. اطبخ مع آلاء ايمن
  5. اطبخ مع مريم ماهر 
  6. اطبخ مع تق ممدوح
  7. اشوف رضوي طارق
  8. واخد توقيعها علي نسختي من كتابها
  9. اعلم علي كل الكلمات الانجلش اللي انا عرفها في القاموس (مع مريم ماهر)
  10. اشوف سارة عادل
  11. اروح ديوان 
  12. واروح عمرو بوك استور (مع رضوي طارق )
  13. اقرأ عن كل الحاجات اللي انا كتبه اني عاوزة اقرأ عنها 
  14. اعمل كاب كيك
  15. العب في المطرة
  16. اشتري كتاب لجين اوستن
  17. اشتري كادوه انا عارفاها كويس (ل مريم ماهر)
  18. اشتري علبة مصاصات ماجيك النادرة اللي عمري ما بلقيها 
  19. اشتري بوكس زي اللي حلمت بيه
  20. ابدأ اتعلم لغة جديدة
  21. ابعت لحد مهم جدا جدا جدا في حياتي طرد بالبريد
  22. اروح قصر البارون
  23. اكمل الفستان اللي كنت عملته ل لي لي الذي لم يعد طبعا علي مقاسها
  24. اروح المتحف الزراعي (وحقيقي مش عارفة كنت عاوزة اروح ليه !)
  25. ااروح القلعة محمد علي 
  26. واروح قلعة صلاح الدين 
  27. اروح مراجيح مع تق
  28. اروح البسين مع سلمي طارق 
  29. اعمل بوريك مع سمية طاهر
  30. اعمل كل ورق الامتحانات القديم مراكب واصورهم واغرقهم او احرقهم او احتفظ بيهم
  31. آبات عند مريم
  32. اقرأ المعلقات + الشرح طبعا
  33. اتعلم الخياطة
  34. ابعت جواب في البريد
  35. اكلم نرمين نزار
  36. اروح المزرعة
  37. اعمل اشتراك سنوي في ميكي بدل ما انا بنسي اشتريها
  38. افضل صاحبة مريم ماهر
  39. اعمل شوبينج مع هندا وتوتا وتق 
  40. اروح طبعا متحف الشمع 
  41. قائمة الافلام العظيمة توصل ل 500
  42. اكتب في كراسة السنة الجاية (يوم 30 ديسمبر )
  43. turn back my magic
  44. اطبخ في عيد ميلادي
  45. احتفل يوم 11 /11 احتفال خاص مميز

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))