.

.

الأحد، 11 نوفمبر 2012

انا اليومين اللي فاتوا :) أنا زحمة ودوشة وشغل جنان


*النهاردة كان يوم حلو بازل وشورمة وسينما وضحك ورعب انا النهاردة مبسوطة وبس


*تم توثيق اول مرة حد يجبلي وردة وانا مش معاه مريم ماهر جبتلي وردة من فرح حسين ،،انا امبسطت


*وكأن اليونان تنادينا من بعيد 

تقول لنا انها في انتظارنا


*وقد تكون حياتنا مجرد كابوس لن ينتهي يوما #ملزمة الفلسفة استيل



*من قال اننا يجب ان نختار لون الخط وحجمه من قال اننا يجب ان نفكر بعد ان نكتب



*من قال اننا نحتاج ان نضيف صورة لكل بوست !




*والسوار التي اهدتني اياه من المدينة المقدسة التي اعشقها له لحن خاص سحر جديد في حياتي


it's never too late to begin*



it will not be forgotten*

*تجملت امام المرايا علي عجلة من امرها
كانت تري انها لا بأس بها
وانا ارها اجمل من في الكون
بحبك يا ماما



*أصدقاؤكَ الذين يحبون السير تحت المطر ، لا تُفرّط فيهم  ل احمد صابري الغباشي

*وعندما نحتاج الحلوة تظهر فجاة وببساطه


*ناكلها في صمت ونغرق في سبات نحلم ان يكون هادئا وسعيدا ايضا


*مصاصة ماجيك لتزيح العتمة والبؤس وتجلب الاحلام السعيدة



*المصاصة الماجيك تشبه كتاب ليتها تقرأ وكتب سوزان عليوان ، لا نعثر عليهم بسهولة


*مصاصة ماجيك المقدسة اول قاعدة لامتلكها هي أن تقدرها


*انا عايزة اعوم مع السمك في المحيط



*انا عايزة اروح الاوبرا في باريس


*انا ان شاء الله لما ادخل الجنة هبقي اطلب من ربنا يبقي عندي بحر بطعم المصاصة الماجيك اللي لونها ازرق


*انا عندي مشكلة نفسية كل ما بشوف قطة بشوفها في دماغي مقتولة او رسها مقطوعة


*المريح في المشاكل انها غالباً هتتحل مع مرور الزمن

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))