.

.

الجمعة، 15 فبراير 2013

الجزء الثالث من رحلتنا

قلت لكِ انني لن اكتب عنها
وتعرفين كيف كانت احداث المدينة ترهبني حتي البكاء
ولكن انا الان اتخطها
فلا خوف مادمت مع الله
مادمت تسير علي الطريق الصحيح الي الطريق الصحيح
الرائحة مازلت قاتلة ! ولكن سأستمر في الكتابة
برغم ان احنا مش قعدنا جمب بعض في الطيارة 
ولكن اظنك اعتادتي الامر : )
برغم من كل شئ سئ 
برغم من انظر حولك يا ذوق لحد ما ذوق انتحر #نيمو
برغم من كل الاشياء السيئة
الا انني اعرف انك سعدتي بالامر
سعادتي بالشوبينج العظيم
وبالباب الذي يوصل بين غرفنا
سعدتي مثلا برحلة الرجوع الي الديار :)
برغم ان المسجد كله كان بيوشوش 
وبرغم اني قعدت اعيط في مرة علشان مش لاقية مكان قريب اصلي فيه لان كل الناس بتوشوش
برغم من كل شئ 
اعرف انكي وانني نرغب في تكرار الرحلة
،،،،، تقي علام افتقدك الرحلة دي اوي  حقيقي حقيقي اوي
بس هتتعوض السنة الجاية هنروح فين !
يارب الهدية البسيطة تعجبك : )
لكل من لم يحضر ولكل من رغب بالحضور
السنة الجاية ،ربنا يجمعنا ان شاء الله 
،،،،،،سارة عادل ورضوي طارق انا دعيت لحد لما وصلت اني مش لاقية حاجه جديدة اقولها وتأكدوا انكم حتي لو مكنتوش قولتوا ادعليكم وش كده كنت هدعيلكم في حاجات مش بتتنسي : )
فاتني معرض الكتاب وفاتني اني اشوفكم وعاوزة تعويض
،،،،،، مريم ماهر اجمل حاجه اني عارفة انتي عاوزة ايه ولو كنتي هنا كنتي هتدعي بأيه مفوتش حاجه انا عارفة انك عاوزاها وبتتمنيها وان شاء الله ربنا يزقك العمرة علشان الحقد وحش
*جزء مفقود

هناك 3 تعليقات:

  1. :)

    رنيم....انتي حلوة اوي

    ردحذف
  2. كااان نفسى اوى اكون معاكو وكنت ف كل مره افتكركو وافتكر انى كنت هبقى معاكم ادعيييلكم كتييير انكم تنبسطو وربنا يتقبلها :) .. ان شاء الله المره الجايه مع بعض .. الهدايا تحفه انبسط اصلا انكم كنتو فاكرينى :)

    ردحذف
  3. حلوه جدا راقت لي وكأني رايت بعينك الرحله كامله بين السطور :-)

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))