.

.

الأحد، 27 أكتوبر 2013

بيت مدينة نصر

وكنت تحسه بتاعنا مش احنا مجرد ضيوف فيه
البيات هناك سوا سوا 
البلكونة اللي في اوضة جدو مكان الحفلات بتاعي انا وتقي 
الطرقة الطويلة اللي اتعملت علشان نجري ونتزحلق ونضحك
انا وتقي والضحك
 السفرة الطويلة اللي كانت بتقضينا كلنا
 اول يوم وصور نشارة الخشب
احنا كلنا والزحمة اللي مش بنحس بيها
 المكتبة اللي قدام البيت
محل الكاب كيك وهوس جديد : )
الجيران : )
 القعدة سوا  كلنا في سعادة : ) 
كل حاجه كانت حلوة ساعتها : )
 سعادة تحضير البيت : ) 
وتعبهم في شرا الحاجات : ) 
الساقعة المبالغ فيها والدفيات اللي بتنور في الضلمة : ) 
الاماكن اللي تحس انها كلها قريبة : )
الاسانسور اللي فيه مرايا : )
الناس اللي تقي بتحب تراقبهم : )
المرايا في اوضة جدو : ) التصوير هناك
شوفت بعضنا طول الاسبوع مش يوم واحد : )
الشبابيك الكبيرة اللي بتدخل نووور 
الشبابيك اللي من غير ستاير
الاكل : ) 
البيات سوا انا وتقي بعد محيلات كتير علي اهلنا : )
مذاكرة العربي : /
الفرجة علي التلفزيون واحنا قاعدين ورا كل الناس علي السلم
السلمة اللي اتعملت علشان وانتي بتتزحلق تنط ثم تكمل زحلقة
البيوت القريبة وكل الناس بتروح وبتيجي
دفا البيت الصبح
الرقص في نور الشمس
الشباك اللي في المطبخ : )
الضحك الحفلات الفديوهات الصور
انا وتقي ولي لي
تقريبا اخر لقائتا بتقي علام
الاماكن الكتير 
بيت مدينة نصر فتقدك : )

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))