.

.

الجمعة، 29 نوفمبر 2013

ما بعد عيد الميلاد #حملة_عرفنا_بوجودك

I remember it was a sad day and I was at home goggling things that would make me feel 
less upset maybe.. and thaaaan I found ur blog!! I m not sure which post it was but I 
remember Ive lost myself through it for about two hours I read everything!! I felt in love 
with you and your spirit :):) u just made my day :):) since that time it became like a
 habit.. whenever m down I know where to go :):) so Thank you :):) u are special Ranim

من عبير إلي قلبي : ) 

رنيم لما جيتي تعملي البلوج ما كنتيش عارفة ان انتي هتدخلي السعادة علي كمية بشر كتير صح ؟ انا بعترف بجد ان البلوج بتاعتك بتخليني مبتسمة طول ما انا بقراها والبوستات اللي بتتعلق بالذكريات بتخليني ادمع بحب البلوج اوي اوي اوي وبحب افضل اقراها كتير كتير
من تقي ممدوح إلي قلبي : )

حملة عرفنا بوجودك : ) : ) 
انا بمبسطت لما بخلي الناس تمبسطت ومش عارفة انا بخليهم يمبسطوا علشان انا امبسطت اكتر ولا هما يمبسطوا : ) : ) : )
يارب حقق لي احلامي وجعلني مصدر اشعاع سعادة
احلام بتتحقق 
لما تيجي يوم القيامة تلاقي حسنات كتير وانت مش عارف دي جت منين وتلاقي انها كلها جاية من البلوج
يبقي انا كنت بعمل حاجات مهمة وانا مش واخدة بالي وسط الكثير من العبث والعبث والعبث 
ربنا بيبعتلي محزون سعادة مش من تقي وعبير بس 
من كل شخص في حياتي ويتضح في الاخر اني مش عندي غير ناس حلوة : ) : ) : )
الحمد الله : )
لكل الناس اللي انا ساعات بقدر اميد زير دايز : ) انتم بتفرحوني اضعاف اضعاف
لكل الناس اللي اعرفهم واللي معرفهومش اللي نفسي اعرفهم ولسه برضوا معرفهومش للناس اللي بتخليني اصدق ان فيه ناس حوالين العالم بتدخل علي البلوج وللناس اللي من حوالين العالم لو انتم موجودين 
ربنا يرزقكم ايام حلوة وحاجات حلوة كتير
 
#حب #حب #حب #حب

هناك تعليقان (2):

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))