.

.

الاثنين، 10 فبراير، 2014

قول ورايا this is my bad side ...this is mu bad side 
good side ...bad side
اللي مش هتقدر تغيره .. عيش معاه 
تأقلم تأقلم تأقلم
السعادة هتلاقينا
واحنا هنرجع احنا تاني
الرضا الرضا الرضا
احنا فين والرضا فين
مراحل مشابه من ثانوية عامة
انت مش عارف انت واقف فين بظبط
الفرق الرضا
في ثانوي كما سوبر رضا
بنحلم برياض اطفال
دخلنا رياض اطفال واحلام بتتحقق
وبعدان فجاة تكتشف ان ده مش انت
كابوس السنين انك تلاقي انك مش انت
وانت مش عارف انت عاوز ايه
يا الله .. انا بقيت معقدة ..انا بكره التعقيد
انا محتاجة ابطل تذمر زي الاطفال الصغيرين
و اجو ويث ايت
جست جو ويز ات
يارب السعادة تفضل معانا مهما روحنا
يارب نفضل عارفين احناا عاوزين ايه بجد بجد عاوزين ايه
المشكلة اني ساعات بسكت واقول افرض الحاجه دي انا مش عاوزاها او افرض انا مش الشخصية اللي بتحب الحاجه دي
عارف اكنك مش عندك شخصية وبتقرر تكره حاجات وتحب حاجات 
انت ورقة بيضا
يارب خاليني اعرف أنا نهي شخصية واعرف انا عاوزة ايه
ومتخلنيش اكره حاجات هتفرض عليا
ولا احب حاجات عمري ما هخدها
يارب الخير كل الخير اللي في الدنيا
ونور طريقي .. وخاليني اتوصل لرنيم الحقيقة : /

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))