.

.

السبت، 30 أغسطس، 2014

أنا بحب الحاجات الجديدة

أنا عاوزة حد ياخدني
اعمل حاجات جديدة
اروح اماكن جديدة
واكل اكل جديد
وامبسط واهاف فان
واعمل شعري تيركواز
أنا بحب الحاجات الجديدة
بحب الافكار الجديدة
سحقاً للروتين
وسحقاً اني ابقي متوقعة
أنا مش ناوية ابقي متوقعة
ومش ناوية اعمل حاجات متوقعة
المتوقع مش أنا 
بغض النظر 
ان مفيش حاجات جديدة
بس أنا مبسوطة
اني عاوزة اعمل حاجات جديدة
مجرد الاستعداد 
بيخليني احس حلو 
: ))))
أنها السعادة
يمكن علشان كده بحب السفر وبتحمس له
علشان فيه حاجات جديدة
مناظر جديدة ناس جديدة هوا جديد
الحاجات المختلفة حلوة
وعلشان كده نينا محتاجة تتبناني
انا عارفة اني مش الشخصية
اللي بتاخد شنطتها علي ضهرها وتسافر 
اعتقد الحاجات بتبقي احلي وسط صحبة
وسط تخطيط كتير
بس فكرة اننا ناخد  شنطتنا ونسافر
بتبهرني
أنا بحب اتبهر
وبمبسط لما الاقي حاجات بتبهرني

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))