.

.

الاثنين، 22 سبتمبر، 2014

أنا رسمياً

أنا رسمياً
مش عارفة اتجاوز فكرة  أني اعمل شعري تيركواز
أنا رسمياً
بحب الحاجات ال دومي فونتر
والفساتين اللي فيها ختت شفافة
والفساتين البيضا 
والحاجات المخططة 
وخاصة الحاجات المخططة الدومي فونتر
كاثرين بتأثر علينا واحنا مش عارفين
وبنلاقينا في الاخر بقينا شبهها
شكراً للبس كاثرين السنة دي
أنا رسمياً
مش عارفة ابطل اتشد للازرقات والتريكوات واللبنيات في البيوت
أنا رسمياً
عندي حاجه واحدة محافظة عليها
والحاجه دي انا مش عاوزة ابوظها
أنا رسمياُ
بحب القمر وبحب اني بشوفه من شباك المكتب
بكره اني استناه ومبقاش عارفة هبطل اشوفه امته
أنا رسمياً
كان نفسي المات والفلك يبادلوني الحب
أنا رسمياً
بحب مر : )) ومبسوطة انها هتبقي 19
أنا رسمياً
سعيدة وأنا بوثق كاثرين : ))) 
كاثرين مش مملة وده شئ لطيف جدا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))