.

.

الخميس، 25 ديسمبر، 2014

فبراير 2014

-اول مرة رسمياً اروح الكتاب مع آية صحبة آلاء وتقي 
مكنش معايا فلوس آية عدت علينا ورجعتنا البيت تاني
بعد الكثير من البحث عن الكتب
اشتريت كتاب من دار المعارف"لقاء هناك"
وكنت فاكرة ساعتها أن الاشياء بتسمتر للابد
وده بظبط عكس اللي هكتشفه في اواخر العام
-شوفت سالا وده كان من الاشياء السعيدة 
وبعدان ما شوفت سالا أتعرفت علي هدير وإبتهالا
أنا محتاجة احمد ربنا علي سالا وإبتهالا 
واشكر سالا علي أنها عرفتني علي بنت جميلة زي إبتهال-
شكراً سالا علي الجواب وعلي مركز القومي للترجمة
اسفة علشان مش جبت ابو كمال : ( 
شكراً علي ليس كل الاحلام قصائد وابي طويل الساقين
وكتاب الشعر اللي عليه الاهداء : ))))
- الرحلة التالتة لمعرض الكتاب مع تق وداليا
والصورة الحلوة اللي اتصورناها
اشتريت كتب حلوة والتحديق في العيون
وآلاء جت برغم التعب تلف معايا : )
أنا بحب آلاء
-هندا اشتريتلي فستان نبيتي يخبل 
وأنا كنت راجعة طايرة من السعادة : )
- أنا وتقي ومعاذ اخر يوم في المعرض
كتب بثينة العيسي والضحك : )
كان يوم سعيد رجعنا ميتين من الجوع
وخالتو عملتلنا سندويتشات كتير : )))
- believe in me السعادة بتكتر
كل ما بنسمع أغنية جديدة : )))
- قرأت امل دنقل مع تقي : ) كانت اول مرة اشوف تقي من كتير اوووي
-بابا اشترالي سدادة ودان وكان بداية لتحقيق الاحلام الغريبة
- المصارعة وحلم نيو اورلينز والتفاهه
-دخلت فروزن تاني مع تق : ) انا وهي لوحدنا : )))
-روحت اول كلاس يوجا #عشق
-روحنا اجمل رحلة مع اصدقاء مر في الكلية
مسجد عمرو بن العاص والكنسية المعلقة والمعبد اليهودي
أكلنا من كنتاكي لوحدنا و طلعنا فوووق واتصورنا حتي الابد
وكان يوم من الايام السعيدة
وكان من الايام السعيدة اللي نقدر نقفل بيها الشهر : ))))

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))