.

.

الجمعة، 5 ديسمبر 2014

إلي الأشخاص


إلي الاشخاص اللي بحبهم
وبشكل كبير 
بحس أني بحبهم أكتر ما هما بيحبوني
أنا مش بضايق بالعكس
أنا بحب احب الناس
وبحب اهتم بالناس
إلي نانا
عمري ما توقعت أني احبهم
وعمري ما كنت قريبة منهم
وبتستمع من هنا لسما 
لما بقضي وقت معاهم
أنا بحب نانا 
وممتنة ليها : )
لكل الحاجات الحلوة اللي بتعملهلنا
وكل الحاجات اللي عمرها ما بتنساها
وللبيت الجديد 
ومصادر البهجة والتجمع
للصور الحلوة
والايشادو الاسود في العيد
اللي بفتقده بقيت السنة 
للذكريات كلها
والحب كله 
أنا عارفة أن نانا بتحبني
وبحبها علشان هي بتحبني
الصورة المحببة لقلبي من يوم جميل
مكنش فيه غالبا غير صور
شكراً نانا علشان 
دايما بتفتكرينا
وبتجبيلنا لعب حلوة : )
وبيت باربي
الحاجات أكتر من أنها تكتب
ربنا يسعدك يا نان : )
حب للابد : )))))))))

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))