.

.

الخميس، 1 يناير، 2015

إلي تقي علام

أنتي قلبوووو
ومحققة أحلامي
ومن الاشخاص اللي بتقدر تتوقعني
وتتوقع الحاجات اللي بحبها
أنا بحب أننا صحاب
برغم المسافات وقلة اللقاءات
بس أنا دايما بستمتع بصحبتك
أنا معرفش أنتي كويسة ولا لأ 
ومش بسأل عليكي
بس أنتي عارفة زي ما أنا عارفة ومتأكدة
أني بحبك وانك من الناس القريبة لقلبي
يسعد قلبك يا تقي
وتبقي سنة جميلة ان شاء الله
احسن من 2014 : ( 
ويلاإنجزي واكبري
وادخلي جامعة 
وبعدان خلصي الجامعة 
علشان نعرف نشوفك زي زمان
تقي هي الشخص اللي كل لما تيجي
تحكيله اي شئ يبقي عارف كل شئ 
معانا في كل مكان .. ودايما موجود في الاحداث المهمة
احب مشاركة الاحدث المهمة معك
يارب ارزقنا عمرة مع بعض
ولقاء قريب
يدخلنا الجنة سوياً
أنا بحبك يا تقي 
واتمنالك كل الحاجات الجميلة اليلي موجودة في الكون
مش تستسلمي وحاربي دايما
وحققي احلامك ، وافضلي دايما حلوة كده
زي ما أنتي 
#حب 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))