.

.

الخميس، 22 يناير 2015

شكرا دنيا كمال

انا ممتن لدنيا
ولموفقتها انها تيجي معايا
معرض الكتاب
الواحد مش بيتخيل قد ايه
الحاجات البعيدة قريبة
وقد ايه الاحلام بتتحقق ونص
قضي وقتك مع كاتبتك المفضلة
انا ممتن اصلا لوجود هي وضحي
في حياتي 
وانها من القصص التي لا امل منها ابدا
ممتنة لحسن ولضحي ولهي
وممتنة للرواية الجديدة اللي بتحقق احلامي .. شكرا للكاتبات الحلوات 
والكتب اللي بتقضي معانا الوقت 
واحنا صغيرين واحنا معندناش صحاب
وبتخلينا نسهر بالليل نفرأ علي نور الموبيل
دنيا من الحاجات الحلوة اللي ربنا بعتهالي 
في 2014 
دنيا بالنسبة لي رواية مفضلة متجسدة في شخص لطيف اووي وجميل اوي
ومتقدرش تقاوم تحبه
انا ندمان اني فوت الحفلة النهاردة
ومبسوطة ان فيه ناس امبسطت
ومستنية الكتاب الجديد بشكل بشع
اكنه هيشاركني الجزء الباقي في حياتي
انا بطلت ابعت البوستات للناس
علشان انا مفرط في الحب
وبدعي من بعيد ان الحاجات اللي بحبها
تبادلني الحب

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))