.

.

الثلاثاء، 6 يناير 2015

مر وأنا والاحلام

مر: أحنا هنعمل مكتبة سوبر هتقطع ديوان والف  D:
أنا: #احلام .. أحنا ممكن نعمل ايه الناس اللي عندها كتب مش عاوزاها او مش بتكرها تتبرع لنا بيها ونبيعها بسعر قليل ونفتح حضانة الصبح وبالليل محل ورد وورق جوابات وكاب كيكز وكتب : ))
مر: ههههههه ومكان تعليم صيني وزمبا بقي ويوجا ,, أنا بكلم جد D : نحط كل الحاجات اللي عايزين نشتغلها في مكان واحد
أنا: بصي فاكس الحضانة : ) أحنا نعمل مكان المدخل بتاعه بنبيع فيه ورد و كاب كيك وورق جوابات وكتب وجوه بقي فيه مكان لليوجا ومكان للزومبا .. هههههه او ممكن نعمل حضانة بتعلم صيني .. أنا هموت من الضحك اي لايك ات
مر: اي لايك ات جدا
أنا : مر وممكن نخيط فساتين ونبيعها هناك : ) وممكن نعمل مكان اليوجا نرقص فيه باليه وزومبا : ) مكان واحد ونخمس : )
مر: او مفيش مكان كبير ممكن نقسم الاسبوع بس احنا هنجيب مكان كبير نبرطع فيه
أنا : هنجيب طبعا مكان كبير .. بس لما هيتقسم هيبقي صغير .. اي ثينك هيبقي احلي لو عندنا مكان سوووبر كبير لكذا نشاط وبعدان علشان مش يبقي عندنا اوقات او اماكن فاضية .. اه ومر هنعمل اليوجا الصبح في وسط الاسبوع علشان تعرفي تحضريها ويلا بلا الحوجه للاماكن التي لا امان لها
اااه هنصحي كل يوم بدري نعمل كاب كيك ونروح نطبه ورق جوابات علي ذوقنا ونحقق مشروع المكتبة ومحل الورد .. اعتقد محل الورد هيبقي سوووووبر متعب .. بس هو كير هنجيب بنت حلوة بتحب الورد نخليها تهتم بالورد  وبس : )
مر : لو خلينا مكان واحد فيه كل حاجه هيبقي سوبر دوشة، احنا نجيب مكان سوبر كبير ف لما يتقسم يفضل كبير
اصلا كل الحاجات دي سهل نعملها معادا الكاب كيك هههههه
أنا: ههههههههه يا سلام! بس الكاب كيك ! هههههه لا م احنا هنكبر بقي وكده وهنتعلم حاجات كتير
مر: هتبقي حاجه حلوة اوي ن روم ميت ونشتغل مع بعض وبعدين نزهق من بعض ونقتل بعض هههههههه
أنا: ياااااااي #الموت_للنهايات_السعيدة
أنا مصرة نعمل مكان واحد سوبر كبير ونقول من كذا لكذا باليه ومن كذا لكذا يوم كذا يوجا هنحس أننا مهمين اوووووي : )))
مر: أه ما احنا هنسقم الاسبوع ونعمل جدول ونمبسطت
ونشتهر بقي ونعمل فروع ف العالم كلو
أنا: هووووهووو : ))) ونقفل الفرع اللي هنا ونعمل فرع في إنجلترا ونعيش هناك او في كالفورنيا في لوس إنجلوس .. كالفورنيا حلوة ..ونعمله جمب بيت كاثرين : ))))
مر :ههههه ونجيب مامت كاثرين تشتغل معانا ونينا كمان
أنا: اااااه :))) ونعمل مكان لتعليم الرسم ونخلي إيزبيل ومامت كاثرين وكاثرين وساريت يعلمونا نرسم : )
بصي مامت كاثرين وساريت مش عايشين اصلا حتي في كالفورنيا ف احنا ممكن نأخدهم كام شهر يعشوا معانا ونرجعهم تاني .. 
نينا هتبقي بعيييد اوووي بس مش مهم أحنا برضوا نقولها وناخدها تقدي أيام عندنا معانا ونلعب يوجا سوا معاها في شروق الشمس : ))))))))
مر ونشغل اغاني ذا بيرسس #ياااااي
مر: أحنا ممكن من دلوقتي نصمم المكان
ممكن نجيب اللي هيا بتاعه الاحلام علشان هي حلوة : ) اكبر واحدة هههههه
أنا : ياااااي : ) احنا نعملهم في جدول وقت يعلموا فيه ازاي نعمل دريم كاتشر : ) اوووه اي لايك ات
مر: أحنا هنكسب فلوس اد كدا .. الناس بتعمل حاجه واحدة من الحاجات دي تخيلي أحنا هنبقي ايه 
أنا : هووووهووو لاتس جو باريس بطيارة بتاعتنا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))