.

.

الأربعاء، 11 فبراير، 2015

ده انا ودي احلامي

انا كنت مستتية مني اكون شخصية مختلفة 
شايفة العالم بطريقة مختلفة
ملونة ومليانة تفائل وحب للكون
كنت مستنية الاقي شخص مختلف
اقدر اخلي حياته مختلفة اكتر من قبل كده
كل شيء فيها يبقي كويس 
اهتم بكل التفاصيل ومش اخليه يحلم باي شيء زيادة
تزداد حياته نجاح تزداد فرصته في انه يكون مختلف انه يغير الكون
في المقابل الاقي دعم وثقة اني اقدر اعمل اي حاجه انا عاوزاها واقدر اكون حد مختلف
كنت واثقة اني لما مش الاقي الشخص ده ده مش هيمنعني اني اكون زي ما انا بحلم اني هقدر اكون قطعة السكر في هذا الكون لا يمانع ان يذوب من اجل الاخرين طلما بيحلي الكون 
كنت مستنية من الكون يديني فرصتي علشان ابقي عظيمة وكنت مستنية مني انتهز الفرص 
كنت بحلم بولادي الكتير اللي هيكونوا مختلفين ولما فقدت الامل في ولادي
لسه مستنية اني اتبني ولاد كتير مختلفين يعملوا الصح علشان هما عاوزين ده وينجحوا في اي شيء نفسهم فيه يضيفوا اشياء جديدة للكون او ليا .. يكفيني انهم يكونوا شخصيات اسوياء او انهم يدخلوا الجنة
ده انا ودي احلامي

هناك تعليق واحد:

  1. أحلام نجمة عالية وأفق بيحلم بيها ومستنيها

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))