.

.

السبت، 21 فبراير، 2015

علم ابنك

لما روحت النهاردة
كنت متوقعة اشياء اعتيادية
ولكنها لم تكن اعتيادية علي الاطلاق
واكتشفت ان فطرتي بتدلني علي اشياء محتاجاها بطرق غير مباشرة
وان الكراسة كانت طريقة غير مباشرة انك تعرف نفسك
انك تعمل قوائم انت عاوز  تحقق ايه السنة دي والسنة الجاية والعشر سنين الجاين ايه الحاجات الجديدة اللي حققتها وايه بلان بي بتاعتك
انا ومر عملنا باك اب بلان هايلة ومتخرش الماية : )
وده شيء سعيد انك اتكشفت موضوع الكراسة اللي فيها عدد قوائم غير طبيعية بتفاصيل غير طبيعية
انا من وانا صغيرة عاوزة اعرفني
وبنبهر بالناس اللي بتعرفني
وبنجذب تلقائيا للناس اللي تعرف تحللني صح
شكرا دكتور عمرو
علشان انت بتغير حياة ناس
وبتوسع مداركهم
شكرا طنط اسراء علشان انا بحب حضرتك حب عميق جدا من كذا سنة
وكنت مش بعرف احكي عنك لماما علشان انا مش فاكرة اسمك
وامبسطت لما ماما سألتني بمنتهي السذاجة رنيم في واحدة اسمها اسراء تعرفك وبتقول ان انتم قضيتوا وقت سعيد مع بعض
انا متوقعتش افر ان حضرتك تفضلي فكراني
وكنت سعيدة جدا بمكالمة حضرتك في التليفون
شكرا جدا جدا : ) حب كتتتتير

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))