.

.

الثلاثاء، 3 فبراير 2015

سالا ورود وسار وإيثارا ومر وإبتهالا

السعادة هي اصدقاء وكتب
انا ممتنة للبهجة بتاعت النهاردة
ولاصدقائي الذين سيظلون للابد
شكرا  مر علي كل شيء كالعادة
شكرا لسال وسارة وتحقيق الاحلام
شكرا لرود المتابع الوحيد للبلوج
شكرا علشان خلتوني افكر في اكتر حاجات انا مهوسة بيها وليه انا مهوسة بيها
شكرا للصور
انا ممتنة لجوابات سالا اللي بتدخل في قلبي .. ممتنة انها مش بتنسي،.. وممتنة اني شوفتها .. سالا بهجة وحب واتمني قيس وليلي والدئب يعجبك يا سالا
شكرا سار علي المزيد من الذكريات السعيدة معك واللف الكتير والضحك .. النهاردة يوم حلو عارف انه حلو
النهاردة انجازات وشراء كتب كتير
معرض الكتاب  يخلق سعادة : ))))))
ملحوظة : انا افتقدت ابتهالا ؛ )))

هناك تعليق واحد:

  1. هههههههههههههههه
    طب مش بتوزعوا حاجة للناس اللي بيتابعوا هنا؟

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))