.

.

السبت، 7 مارس، 2015

بعنوان انا ومر ويوم الخميس

يوم الخميس اللي بيجي يقربنا مهما بعدنا طول الاسبوع
انا مبسوطة اننا لسه صحاب
وبرغم ان وقتنا ضيق جدا والاسبوع زحمة جدا
بيجي يوم الخميس بهجة علشان يجمعنا
ويقولنا انتم لسه صحاب
بضايق اننا مش بنتكلم طول الاسبوع وبحس بالذنب
وكل خميس بيكون اجمل من اللي قبله ليمحو كل اثار احساس بالذنب لنبدأ من جديد 
انا مبسووطة وممتنة حتي احتراق النجوم اني عندي صحبة زيك
اني مش وحيدة وعندي صديق جيد يشاركني في للكثير والكثير  ويجعل كل شيء افضل
انا بحب تفائلك وبحب الخطط البديلة 
بحب انك مجهتدة وشاطرة وان ده فعل ملئ بالحياة
بحب اني بلاقي حد اضحك معاه واكلمه وانا متسوحة وانا بجري وبعيط
احيانا مش بيبقي عندنا حلول لمشاكلنا
بس انا ممتنة اني عندي حد اشاركه
توثيق اخر يوم خميس
انا ومر هنعمل فرقة موسيقة بتغرف اغنية واحدة بس #maps : ))))))
شكرا يا مر احنا لاقينا اخر خميس شيء جديد مشترك وهو عزف البيانو واعترف انك سوبر فنان
ملحوظة: مش تنسي تعزفيهالي في جنازتي #ضحك

هناك تعليقان (2):

  1. رنييييم انا اصلا بفضل مستنيه الخميس عشان نتقابل و ارتاح من قرف الاسبوع انا كمان نفسي الاسبوع كلو نكلم بس احنا شخصيات مهمه بقي و ورانا مشاغل انتي عارفه :p انا امبسطت اوووي احنا لازم نعمل باند و ممكن نسميها بلاك ماجيك :D

    ردحذف
  2. قلبووو انت والله .. اي حاجه هنسميها بلام ماجك تعالي لما نخلف بنات نسمي ولادك التؤام بلاك ماجيك ودارك ماجيك #ضحك

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))