.

.

السبت، 25 أبريل، 2015

النهاردة

شكراً للنهاردة
يوم سعيد 
والمفجاة انه يوافق 24 ابريل
يوم السعادة في 2014 : )
شكرا أني متخذلتش
شكراً لمدام ابتهاج
وللبهجة السعادة اليوم
والطاقة والحب
شكراً ماما 
علي عصير البطيخ المثلج
شكراً رنيما علي الحب
: )))))
شكرا إيناسا علي دفعات الامل والتفاول
انا بحبك وبحب يوسف وفيروز
ربنا يسعدكم كلكم دايما : ))))
شكرا للا ..
علشان عمرك ما بتنسينا
وعلشان انتي هتفضلي للابد 
المثل الاعلي : ) في الانجاز
انا بحبك جدا وانتي عارفة
وعارفة قد ايه كل التفاصيل كانت تعني ومازلت 
تعني لي الكثير
شكرا دكتور عمرو علي الحلقة
اللي لفت علي كل الاصدقاء عندي ولازم تلف علي البلوج
ونختم بيها اليوم
شكراً للاصدقاء اللي بيسبونا نشارك معاهم اي شيء
وبيدعولنا دايما
مر مش تزعل يوماً ما كل شيء سينتهي
وهنقضي العمر كله سوا
انا بحبك يا مر وفخورة بيكي حتي احتراق النجوم
شكراً للسعادة والحب
يارب متسبناش

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))