.

.

الأربعاء، 15 أبريل، 2015

رنيمات

 the developmentally appropriate classroom environment is one where children most often:
lead rather than follow the teacher
create rather than duplicate
move rather than wait
make lines rather than color in the lines 
speak rather than listen passively 
initiate rather than imitate
raise question rather than answer the teacher's questions
solve their own problem rather than the teacher's problems
make art rather than do crafts
decide rather than submit
choose wisely rather than follow the teacher's plan
make plan rather than follow the teacher's plan 
try again rather than fail
قولي بالله عليك احنا رسمياً بنهبب ايه
التجارب المباشرة هي الحل
أنا مش بكره الكلية 
أنا بكره القلق والخوف
أنا مش بكره الكلية
أنا بكره اني هتخرج وانا بشتغل غلط
وبلخبط دماغ اطفال ابرياء
الموضوع مش فن
وهما بيطولوا ويمطوا في حاجات كتير
أنا تعبانة ومش قادرة اكمل
ج

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))