.

.

السبت، 25 أبريل، 2015

you will be mine

الاغنية اللي فضلت اغنيتي
لحد ما عبرت المرحلة
عن الفساتين اللي تخبل
وعن فيديو من اجمل الفيديوهات اللي شوفتها في حياتي
انا حسيت كل شيء موجود في الاغنية دي
كل سطر 
انا دايما بحلم اني اكون موجودة ساعة لما كانوا بيصورا الفيديو ده
وبعتبره شبهي الي حد كبير
بحب التعويذات والسحر 
والاغنية عبارة عن تعويذة
للايقاع بالحبيب الهارب : )
انا بحب الاغنية
فعلا فيه حاجات كتير نشك فيها
احنا ساعات بنشك في نفسنا
بس انك تعد  1 2 3 
هو الحل لكل المشاكل
ساعات بيبقي عليك انك تعد لحد ما المشكلة تخلص
لانها مقالتلناش هنعد كام مرة
وشرح كاثرين للاغنية دي معبر السنين
بحب انها بتقوله انك لو سبتني انا ههرب بسرعة
بحسها كانت اغنية المرحلة بكل تفصيلة صغنونة
كل شيء
انت فعلا بتبقي عايش في حدوته انت مخترعها
او تعويذة ومستنيها تنجح
I could always stay and work it out
Wondering if you still wanted me
But there are so many things to doubt
One two three count one two three


انا بعتبرها الي حد كبير اغنيتي ومن المفضلين عندي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))