.

.

الجمعة، 26 يونيو 2015

مساعدة الاخرين

انت بدون ما تساعد الناس
لا فائدة لك
اعتقد اني بنبهر بشكل غير طبيبعي
من الناس اللي بتساعد الناس
وخاصة الناس اللي بتحب ده
بحلم العب ادوار مهمة في حياة ناس معرفهومش 
واني اقدر اساعد اي حد في اي حاجه
انا عمري ما بعرف انا بساعد الناس علشان انا كده ولا علشان بحب اكون كده
وبحقق بس الصورة اللي رسمهالي
الرغي الكتير ده توثيق
للحقيقة اللي بتقول ان مش الناس هما اللي محتاجينا نساعدهم لا احنا اللي محتاجين ناس نساعدهم
فعلا انا حياتي بتبقي كئيبة لو ملقيتش ناس اقدر اقدملهم مساعدة بحس ان الانسان ملوش لازمة ومكنش موجوده
انا بحلم اني في يوم الاقي حد اساعده في شيء يغير حياته للابد 
انا عارفة انا عاوزة من ربنا ايه
بحاول ابقي كائن لطيف مع الموهوبين صغار السن واني اساعدهم واشجعهم وازقهم علي قد ما اقدر زي ما كنت بلاقي ناس يزقوني وانا صغير ويحطوني علي اول الطريق
انا ممتنة لمعاذ انه سبني العب الدور ده فترة كويسة اني اخده ونروح معرض الكتاب سوا واشتريله اول كراسة للشعر ارشحله كتب شعر وحتي اكتب معاه شعر مضحك سبني اني كل عمره لما بنقسم الولاد الصغيرين علي الناس اثناء الطواف والسعي علشان مش يتوهوا
انه بيوافق يمشي معايا ونفضل طول الطواف والسعي بندعي سوا وبنعبد ربنا سوا .. مبسوطة انه سبني ابقي الاخت الكبيرة اسمعله قران واحفظه القراو كويس وحتي اذاكرله .. انا بحب معاذ يمكن هو ميعرفش ده ويمكن انا عمري ما هقوله بس مش مهم
شكرا لمصطفي الولد اللي دماغه اكبر من سنه بمراحل يمكن هو 9 سنين او 10 بس هو فنان شكرا علي الفرصة اني اخليني اساعدك في اول قصة ليك
انت بتحقق احلامي اكني سالي وانت ماكس 
شكرا للكون و 2015 



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))