.

.

الأحد، 26 يوليو، 2015

رنيما والتعقيد

اعتقد ان انا فعلا
بزق الناس بعيد
وبستني ياخدوا خطوات 
ولما مش بياخدوا 
بتجاهلهم 
وبعدها بتسحب علي ترتيف صوابعي
وبقفل الابواب اللي بينا من غير ما يخدوا بالهم 
اي وهي بتقولي اني ببيع الناس بسهولة 
الطاقة يا بنتي ربنا يرزقك طاقة تخليكي زي الام كل ما ابنها يبعد عنها تقوم من مكانها تجيبه يقعد جنبها مرارا وتكرارا
ربنا لا يرزقك ففدان الامل او قدرة عن البعد عن الاخرين او الخذلان
عنوان الحلقة ضعف الارادة وعدم القدرة علي بذل المجهود والحاجه لتعلق بالاخرين وبالمفقودين 
الرغبة انك تجمع كل الناس اللي بتحبهم في مكان وتديهم احضان مجانية
كل كويز اعمله يعترف ان شكرت القلب  هايلي اكتيف 
انا عارف يمكن انا دلوقتي ببعت حب لناس مش كتير 
بس كل طاقة الحب بتروح لهم
بتغمرهم 
انا لسه مكتشفتش انا بعمل ايه بظبط
لسه مفهمتش التضاد بين انك تزق الناس وتحب كل الناس حرفيا في نفس الوقت 
انا لسه مستوعبتش ولكن  مش مهم
يمكن انا بس ببعد الناس اللي مش شبهي
اللي مش فاهمني واللي مش عارفة اتاقلم معاهم او يمكن اللي عاوزاهم يبذلوا مجهود
او يمشوا .. انا شخص سيء
انا لا اهتم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))