.

.

الأحد، 30 أغسطس 2015

للات

أنا مفتقد للا
ومفتقدك صوتها في البيت
ومفتقد أننا نتقابل في البيت 
صدفة
وتعزمني في اوضتها 
ونقضي الوقت كله سوا 
بنتكلم في اي شيء 
أنا مفتقد للا
ومفتقد الطقوس بتاعها
ولبسها اللي بتنسي تاخده الاوضة
وبتبقي مهمتك الرسمية تاخد اللبس الاوضة
مفتقد للا 
وهي طول الوقت مش بتاكل
وطول الوقت وانت بتاكل
بتعملها اكل معاك
مفتقد الشوبينج معاها
والخروج معاها هي وعبد السلام
أنا بحب أني كنت بقدر احكيلهم 
اي شيء غريب ومفكرش قبل ما اتكلم
للا كانت بتسبني اقول اي شيء أنا عاوز اقوله
مفتقدة أننا نقعد نحضر اللبس سوا 
ونفضل نضحك عليها 
علشان هي اكتر شخص مضحك عرفته في حياتي
واعملها كراسات مخصوص اكتب فيه الاشياء اللي بضحكني
علشان افضل كل شوية اوريهالها واضحك
أنا مفتقد اليوجا يوم الجمعة مع للا
مش مفتقد ابداً خالص وهي بتتمشي حرفيا في كل حته
بتكلم في التليفون وبتضحك لساعات
علشان ده كان بيثير اعصابي
أنا عاوز اختي
واكبر مشكلة بتواجهني
أني بحس أنها عمرها ما كانت هنا
وأن كل ده مكنش حقيقة
وبفضل ادور علي دلائل ملموسة 
أنها كانت اكشلي هنا في يوم 
بس بلاقي وده بيبقي شيء مبهج
الاوضة، الكتب الغريبة، والصندوق في الدولاب
الكتب الغريبة * _ *
بفكر لو أنا افر ممكن الاقيها كتبالي حاجه بخطها
غير المذاكرة
علشان هي تعبت معايا كتير في المذاكرة

بتمنالك أنت وعبد السلام كل الحاجات الحلوة في الكون
وأنك تفضلوا تقولوا علي كل حاجه حلوووو بصوتي : )))
أنا بحبكم للغاية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))