.

.

الأحد، 30 أغسطس، 2015

Queen vs the beatles

أنا معنديش نوع معين
اقدر اقول اني بحبه
بس عندي ابواب
بتفتح علي طرق
والطرق كلها اختيارات
في الابواب اللي مش عندي
بمبسطت اوي لما يجي حد
اي حد كيوت بما فيه الكفاية
أنه يفتحهالي
ويزقني جوه علشان اكتشف 
حاجات جديدة هحبها
كوين دلوقتي مسيطرة جداً علي المرحلة
وأنا مش عارفة اخرج لان مفيش اي مخرج
وبالعكس ياريت ميكونش فيه
كوين رميت كل حاجه علي الطرابيزة بمنتهي الاستهتار
معادا طبعا ذا بيرسس

انا اديت فرصتين قبل كده ل ذا بيتلز
كونها من اعظم الفرق اللي حصلت 
واستيل الفرص بتفشل
ومهما بحاول ادي نفسي فرص
اني احب حاجات ناس كتير بحبهم 
بيحبوها أنا لسه بفشل
ده مش تذمر ده توثيق

الواحد بيبقي حرفياً متأكد أنه لو سمع 
اي شيء لوقت طويل
هيحبه اياً كان نوعه ايه
بس مش دايماً بندي نفسنا فرص
نجرب الحاجات لوقت طويل
احنا بس بنحب الموسيقي الجميلة
والاشيا الغير متوقعة
وكوين دايما بتبقي غير متوقعة
للاصوات المؤلوفة
اللي لما بيغنوا اي شيء
بتحس أنهم جوه الكونفرت زون بتاعتك
للاشياء المتوقعة والاشياء الغير متوقعة
اللي يخليك تقع في حب اشياء 
مش شبهك وبعدان بتبقي شبهك جداً
للعلامات اللي بتوصلنا
لاشياء غريبة


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))