.

.

الخميس، 17 سبتمبر، 2015

إلي نانا

أنا بحب نانا 
بحب التفاصيل 
اللي شوفتها فجاة
بحب لما الاقي
أننا بشكل او باخر 
شبه بعض
في التفاصيل الصغننة
أنا بحب اقضي وقت مع نانا
وببقي مستعدة اعملها اي شيء
اي شيء يخطر علي بالها
علشان تبقي سعيدة
بحب أنها مش تضايق مني
أنا بتعامل معاها 
علي طرتيف صوابعي
بحذر شديد 
مش ببقي عاوزة اكون
الشيء اللي هيضايقها
او يفسد يومها 
وبتعامل معاها بحب شديد
بيبقي نفسي كل حاجه تمشي
زي ما هي عاوزاها تمشي
أن كل الناس تحبها أكتر مما هي بتحبهم
وأنها تحب كل الناس اللي بتحبها
وأن العالم يبادلها الحب
أن محدش يعكر يومها
او يضايقها 
أنا بحب نان حب عميق
وبتمني أن السنة دي تكون مختلفة
كان نفسي أنها تكون مختلفة بوجودي
مش مهمة تبقي مختلفة ازاي
او بوجود مين 
المهم أنها تبقي سعيدة
أن قلبها ينور 
وأن محدش يبوظ ايامها
كل سنة وانتي حلوة يا نان 
: )))))))))

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))