.

.

الاثنين، 26 أكتوبر، 2015

وانا وعلم النفس

انا وعلم النفس مكناش بنبقي قريبين من بعض
برغم اننا حرفياً عايشين في جزء علم النفس
في ويكبيديا
واننا بنحب نقرأ فيه كتير
بس انا عمري ما حسيت انه شبهي
لحد امبارح .. اول امبارح تقريباً
يوم الحد اليوم الذي يمل الملل منه
في سكشن مادة مريبة بعنوان علم نفس التعلم
انا عادة مش بكره مواد علم النفس ولكن مش بحبها
ومش بحب اذاكر النظريات
بيبقي كلام ناس انا مش فاهمه والشخص اللي بيشرحه مش فاهمه
بس احنا بننجوا كل عام
وبعدان لاول مرة يبقي فيه سكشن لمادة زي دي
وهو كان عبارة عن 

بوست غير مكتمل من 2015
انا الان في 2017 
اكمله: 

هو كان سكشن لدكتور هبة اسماعيل
كانت بتورينا فيديوهات 
انا مش فاكرة كتير من الفيديوهات اللي شوفناها
بس انا فاكرة
انن في هذه اللحطة  
انا وقعت في الحب مع علم النفس
مع النظريات
بحب النظريات بحب اقراها بحب افهمها بحب اصدقها
دكتور احمد العمري كان بيديني المادة دي
وحرفياً كنت بعمل دماغ في محاضرات علم النفس
كنت بكتب بكتب كل شيء
ببقي فاتحة عيني علي الاخر 
وبتلمع من فرط الجمال
انا كنت ببقي سعيدة
وانا بقرأ عن اشياء انا بحبها 
* _ *


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))