.

.

الخميس، 7 يناير، 2016

رنيما ومعرض الكتاب

انا لما بغمض عيني
وبحلم اني في معرض الكتاب
مبقيتش بحلم باي حد يكون معايا
وانا كنت بخاف ابقي لوحدي هناك
ملهاش اي اسباب مقنعة
جست شيء جوه قلبي
انا مبقيتش بخاف 
وبقيت بستمتع لوحدي بمعرض الكتاب
بسمع اشياء مالوفة مش بكلم حد 
واحيانا كثيرة بكلم نفسي
بمشي بدون توقف
وبقرر انا هروح فين 
بفوت دارات من غير ما ابرر اسبابي
وبدخل اماكن مش مهمة ومبحسش
اني بضيع وقت حد
باضطر انقي كتبي لنفسي من غير ما ادور علي حد يقرأ لي اللي علي ضهر الكتاب
والمرات القليلة اللي بيبقي اليوم ماشي في هدوء وانا بفكر بصوت واطي  
ببقي انا زي ما انا عادة بتخيلني
اكثر هدوء 
انا بتتطلع اني اشوف كل الناس اللي بشوفهم هناك والمكان الوحيد اللي بيجمعني بصحابي 
بس هبطل ادور علي ناس يجوا معايا وهبطل افوت اروح علشان مبقاش لوحدي البوست ده مش اسمه رنيما ومعرض الكتاب .. اسمه هاو تو بي الوون
: ) 
انا وانا كبيرة جدا جدا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))