.

.

الاثنين، 25 يناير، 2016

توثيق اليوم: مامت كاثرين، ساريت، مر وانا

الحاجات اللي بنحب نقرأ عنها
تاريخ إنجلترا
تاريخ فلسطين
والتاريخ عامة
والديانات
الامراض النفسية
والنظريات
انا ومر  
بندور حولين نفس المواضيع
من اول لما عرفتها
بنحب نقرأ عن نفس المواضيع

النهاردة توصلت
انك محتاج 
تبقي عارف 
كل شيء عن معركتك
لو انت مش عارف 
مين هيعرف

ساريت اليوم
طبعا كمصدر معلومات مهم جداً
بيبعتلنا فيديوهات
وبيحب يقرأ تقريبا عن نفس الحاجات
اللي بنحب نقراها
بعتت لنا فيديو
عن تاريخ فلسطين 
إن إنجلش
انا عمري ما قرأت او سمعت تاريخ بالانجلش
بعتنا الفيديو لمامت كاثرين
لانك لازم توري الناس
التاريخ من وجهة نظرك انت
واتستمتعنا انا ومر بالفيديو

كل يوم بنلاقي خيط جديد
زي مفتاح 
لبيت مليان اوض
وبنفتح الاوض ونقضي فيها وقت

سواء كورسات علم نفس الاونلاين
او فيديوهات لناس 
نسمعهم 
مقالات او مواقع قريبة لقلوبنا

شكراً ساريت علشان انتي علي طول الخط
موجودة علشانا
ومامت كاثرين علشان خلتنا نسمع
تاريخ إن إنجلش
ولمر علشان هي احسن صديقة علي وجهة الارض
احسن حد يحكيلك فيديوهات
يعملك سرش علي جوجل
يترجملك ويصلحلك كلامك
واكتر صديقة مساندة علي وجهة الكرة الارضية

مر:  انا اسفة علي احلامك السيئة 
اللا واعي بيخرف : )

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))