.

.

الثلاثاء، 12 يناير، 2016

مشكلة اليوم

الحاجات اللي بنعديها
وبندفنها
فببساطة بتطلع تجري ورانا
الاحساس الغير طبيعي
بالثقل 
وان مفيش حد يقدر يستحملنا
ان الناس بتهرب مننا
او هتهرب مننا
انك مش شخص مبهر كفاية
انك تبهر اي حد وتقدر تقنعه
يفضل معاك للابد
انك وحيد اجباري
وانك لما بتثقل 
وتقرر انك تدور علي حد
يرمي من عليك الثقل
بتحس انهم هيهربوا منك
وعمرهم ما هيجوا تاني
اذا كنت لم تستطع الاحتفاظ بالاشخاص 
وانت خفيف 
ازاي هتعرف وانت مثقل
ايوا الواحد بيحتاج الناس تفضل تقوله
انها بتحبه كتير
وبيحتاج الناس يفضلوا معاه للابد
اعتقد ان هي دي المشكلة
ان كل الناس محتاجة
الناس تحبها

يارب ارزقنا المزيد من الحب
الذي يكفينا
وارزقنا بناس تفضل معانا وتستحملنا
يارب انا عاوزة ابقي خفيف
انا عاوزة ابقي سعيد
انا عاوزة ماما

هناك تعليق واحد:

  1. انا عيزاك تبقى معايا للابد
    اني احبك و هفضل احبك للابد
    انا اصلا مبسوطة انك صديقي العزيز انا تقريباً مش هقدر اعيش من غيرك بعد كدا🎆🎆🎆
    اعشقك

    ردحذف

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))