.

.

الثلاثاء، 9 أغسطس، 2016

ساريت

ساريت كل يوم
بتقولي اني صديقة جيدة
واني انقذتها
انا بحلم اكون للكون حبل نجاه
يشدك للبر
من غير ما تفلت منه
انا ممتنة لوجود ساريت
قد ما هي ممتنة لوجودي
وللاحلام اللي بنحلمها كل يوم
الاشياء المشتركة
وحتي الافلام والكتب
ساريت بقلبها الكبير
بالحب الكتير
وببهجة الرسومات
ساريت وانا بنتعلم
نحس حلو عن نفسنا
ونبقي واثقين في نقسنا اكثر
وينتعلم النجاة
انا بحب ساريت
بحب  قوتها
ورؤيتها للكون
وسعيدة أني كنت جزء من رحلتها : )
الرسايل الطويلة
والكلام اللي مش بيخلص
رسومتها اللي مالية موبيلي
وصور كل التفاصيل
للاحلام المشتركة
والكلام اللي عمره ما بيخلص
Dear Sarit:
I wish you were my mom
You have a very big heart
And I receive so much love every time we speek
Send you love and happiness all the time
May you always be happy
And that we get the chance to sail away together one-day
You are my favorite artist 🎨

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))