.

.

الأحد، 9 أكتوبر، 2016

ياسمينا والحب

حولين ناس معينة انا بفقد
القدرة علي الكلام او التعبير
عن فتح مواضيع جديدة
او التعاطف والدعم
النهاردة
كالعادة ياسمين وخداني من ايدي
بتوريني العالم من حولي
واحنا قاعدين في محل فضة
مش بنعمل اي شيء
وانا عيطت لمدة دقيقة واحدة
علشان انا مبعرفش اعبر عن اي شيء
علشان انا مبسوط وممتن ليها
ممتن اكثر بكثير مما تتصور
ونفسي اعرف اقدملها اي شيء
ومعنديش اي شيء اقوله
او ارد بيه
وبرد بردود مش شبهي
غبية وسذاجة
وبحس اني سطحي وسخيف
اغلب الوقت
وبفضل طول الوقت ساكتة
بتامل الاشياء من حولي
مبسوطة جدا جدا
اكثر بكثير مما يبدو علي
ونفسي ببساطة
اقتلع قلبي
واديهولها بكل الحب اللي فيه
انا بستمتع بلحظات الصمت
مع ياسمين وده اكتو شيء بكرهه في حياتي
ياسمين مختلفة
وقلبها حلو
وبتحتوي العالم اجمعه
انا نفسي اروح ابات عند ياسمين
دي امنيتي اللي مش هتتحقق
النهاردة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))