.

.

السبت، 19 نوفمبر 2016

لا احب أن اترك قلبي فارغاً

انا لا احب
ان اترك قلبي فارغاً
واري احتمالات
في كل شيء
احب أن افتح قلبي للعالم
ولا اعرف
ولا اعلم ما خطبي
لماذا لا استطيع
ان اكون شخضاً
عادياً
ك باقية الاشخاص
لماذا لا استطيع ان اخلص
ويبقي قلبي فارغاً
لفترة
لماذا افتقد اشياء لا اعرفها
واتذكر اشياء لا افضلها
واعاني بصمت
أنا مش عاوز ابقي لوحدي
وكل اللي اعمله بيوصلني لنفس الطريق
اني لوحدي
ومعرفش ليه بشوف احتماليات
في اشياء لن افعلها
انا رجعت بظبط
2010
بعيط وانا قاعدة علي الشباك
الدنيا ضلمة وبكتب
اننا بنختار طرق احنا عارفين كويس
هي هتودينا فين
وهتبعدنا قد ايه عن كل شيء
احنا عاوزينه
انا شخصية مضطربة
من وانا صغيرة
ومعرفش حتي اسباب
لما بغمض عيني
بشوفني في اتوبيس المدرسة
في تانية حضانة
بفكر ليه مينفعش احب اي ولد
وبقع في قصة الحب الاولي ليا
مع ولد يشبه قطعة السكر
بشعر ذهبي
 I am good at wanting things
and I am good on not wanting to getting them

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))