.

.

الأحد، 4 ديسمبر 2016

ستجدني عندما تحتاج إليّ

انا مبعرفش اتكلم عن نفسي حلو
من غير ما اقول حاجات وحشة عن نفسي
او ابرر انا ليه بيقول حاجات حلوة عني
او اقول اني مش بعرف اقول كلام حلو عن نفسي

الحقيقة هي:
اني ببقي موجود للناس
وبحب افضل للابد موجود للناس
بحب الناس يلاقوا حد يسندهم
لما يبقوا في مشكلة
لما الدنيا تبقي ضلمة
انا بحب ابقي النور 
احب ابقي النور اللي بينور وسط الضلمة
وبيساعدك
مهما كنت انا بكرهك
مهما كنت متعصبة او مضايقة
انا بنسي كل شيء 
وبحب اساعد
انا بحب اعامل الناس زي ما انا بعامل الناس
مش زي ما هما بيعملوني
بحب ابقي احسن من الناس
واحس حلو عن نفسي
واحس حلو لما اعمل حاجات حلوة
ومبقدرش احكي لحد
ان الناس اللي بتعاملني وحش 
او ش بتبادلني الحب
اول لما يقعوا في مشكلة
بساعدهم
وانا لما بقع في اي شيء
هما مش بيهتموا
بس دي طريقتي في اني احس احسن عن نفسي
وانا راضية عنها

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))