.

.

الأربعاء، 18 يناير 2017

17-1-2017

لان مفيش اشياء جديدة بتدور في دماغنا
ولان عندنا امتحانات
وانا فخورة جدا اني اقول
اني مش بخاف وبطني مش بتوجعني
ومش بقلق من الامتحانات
اني بحاول انتصر عن القلق
انا فخورة بطريق اللي مشيته
واني عرفت اطلع من الحفر
وعلشان احنا لسه بنحب الكون
مش عاوزينه يبادلنا الحب
بس بنحبه
وعلشان لسه مش حاسة بالوقت
بالسنة الجديدة ولا بالشهور
وبعيش اليوم بيومه
ومعنديش ولا خطة للقريب
فخورة جدا ان كل شيء
رجع كما هو عليه
ومش عارفة حال قلبي ايه
بس انا رجعت علاقتي بكل الناس اللي بحبهم
بس مش بيفهموني
وسعيد بالقرار ده
وعلشان انا بتعلم ابقي لوحدي
واواجه الكون
وبفكر في الاوضة الجديدة
وقد ايه انا متعودتش علي التغير
انا هقدر الم حاجتي في مليون كرتونة
انا حاجتي تساعي الكون
بس انا متحمسة للمغامرة
ممتنة ليو علشان عدينا مرحلة اننا نقطع علاقتنا ببعض وعرفنا بمنتهي البساطة ان مفيش حد ينفع يبقي صحابنا غير بعض
وعلشان مريم بتبعد علشان حاسة اني ببعد
علشان عندي رسايل مردتش عليها
وجوابات مبعتهاش
ومبسوطة اني عندي اسرة وصحاب
واني مش لوحدي في الكون
حتي اني مبسوطة ان ابو كمال
مازل رفيقي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))