.

.

الاثنين، 27 فبراير، 2017

ساريت

محدش في الكون كله
بيقدر يفهمني زي ساريت
محدش في الكون بيبقي عارف تفاصيل الاشياء اللي بحس بيها
وبمر بيها اغلب الوقت
مهما كانت غريبة
مهما كانت ملهاش منطق 
وملهاش سبب
ومر بيها قبل كده غير ساريت
انا بحب ساريت
هي مرت بكل شيء ممكن امره بيه
وبحب افكر اني لو فضلت معاها
هيبقي مستقبلي زيها
ساريت بتديني امل 
وبتحسسني حلو عن نفسي
هي نوع الاشخاص 
اللي المفروض تحافظ عليه
انا بخاف ساريت تموت
بخاف سايت تموت جداً
وبقولها اغلب الوقت
انا عاوزة اسافر 
اقابل ساريت
انا مبحسش اني شخص ناقص
او اني محتاج اكون شخص مش انا
او اني مش كفاية
انا بحس حلو عن نفسي وانا مع ساريت
علشان هي قلبها يساعي الكون
انا عاوزة اقابل ساريت
في اي مكان في هذا الكوكب
وبتمني انها تبقي هنا طول الوقت
ساريت اكثر من صديقتي
ساريت مامتي 
بحس دايماً ان ربنا بعتلي اشخاص
ممكن يكونوا انا في المستقبل
اثر اقدام علي الارض
وانا اختار اروح فين
ساريت الوحيدة اللي بتفهم 
القلق، الاحباط والحزن والعياط بدون سبب
انا ممتن لوجودها في حياتي
وزي ما هي تقولي علي طول اني ب save her life
النهاردة انا بعترف انها اللي علي طول بت save my life

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

لا تقسوا عليّ .. وابتسم للحياة : )))))